جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت عدلیه افغانستان؛ نگه‌داری بیش از 200 کودک در مراکز اصلاح به جرم شراکت در جرایم امنیتی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت عدلیه‌ی افغانستان با نشر اعلامیه‌یی گفته که 213 تن از کودکانی که در مراکز اصلاح این کشور به سر می‌برند، مظنون، متهم و یا محکوم به ارتکاب جرایم در برابر امنیت داخلی و خارجی این کشور هستند.

در اعلامیه‌ی این وزارت گفته شده که در حال حاضر، حدود 800 طفل مظنون، متهم و یا محکوم به تخلف از قانون در مراکز اصلاح و تربیت اطفال نگه‌داری می‌شوند که از این میان، 82 تن آن‌ها دختر و 719 تن دیگر پسر می‌باشند.

این اطفال در زندان بگرام و هم‌چنین مراکز اصلاح کودکان در ولایت‌های کابل و ننگرهار نگه‌داری می‌شوند.

Capture

به گفته مقامات وزارت عدلیه افغانستان، از این میان 162 تن به جرم سرقت، 111 تن به جرم قتل و باقی آنها مظنون، متهم و یا محکوم به جرایم اختطاف، قاچاق مواد مخدر، روابط نامشروع و حوادث ترافیکی در مراکز اصلاح به سر می‌برند.

بر اساس قوانین افغانستان، کودکانی که مظنون، متهم و یا محکوم به تخلف از قانون هستند، در مراکز اصلاح و تربیت کودکان نگه‌داری می‌شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان