جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در تایلند؛ مردی که 120 زن دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اگر دنیا را بدون مرز در نظر بگیریم و آزادانه بتوانیم در گوشه‌های مختلف جهان سفر کنیم، با رویدادهای متفاوتی روبرو خواهیم شد تا باور کنیم که آری! چیزی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، دروغ نیست و واقعیت دارد.

جهان متفاوت

با آن‌که در کشورهای مختلف و در گوشه‌های پنهان و ناپیدای جهان هستی، مساله‌ی ازدواج بسیار مورد توجه بوده و می‌باشد، تعدادی از مردان بیشتر از یک بار ازدواج می‌کنند و تعدادی هم توانایی مالی کافی برای یک بار ازدواج را هم ندارند.

با این حال، رسانه‌های خارجی گزارش داده‌اند که یک مرد تایلندی بیش از حد معمول ازدواج کرده و زنان زیادی دارد.

58 سال و 120 زن

با آن‌که چند همسری در تایلند غیر قانونی است، اما یک مرد 58 ساله در این کشور 120 زن و 28 کودک دارد.

چیزی که بیشتر غیر معمول است این است که همه زنان یکدیگر را می‌شناسند.

https://twitter.com/etribune/status/910363360197267458

تامبون پراسرت، اخیرا مجبور شد اعتراف کند که به طور غیرقانونی بیش از 100 زن دارد. این مرد سیاست‌مدار 58 ساله که صاحب یک شرکت ساختمانی موفق است، به خبرنگاران گفته که 120 همسر و 28 فرزند دارد.

اولین ازدواج

تامبون پراسرت، اولین بار در سن 17 سالگی ازدواج کرده است. همسر اول او در حدود دو سال از او کوچکتر است. تامبون و همسر اولش سه فرزند دارند.

زنان کمتر از 20 سال

تامبون پراسرت پس از ازدواج اول، شروع به ازدواج با زنانی می‌کند که همگی زیر 20 سال سن داشتند. با افزایش روز افزون سن و سال تامبون، صنعت ساختمانی او نیز رشد می‌کرد و در هر جایی که خانه می‌ساخت، یک زن می‌گرفت. تامبون گفته که همه‌ی زنانش را دوست دارد و زنانش هم او را دوست دارند.

جالب این جاست که هر زمانی او زن جدید می‌گرفت، به او می‌گفت که چند زن دیگر هم دارد و قصد دارد در آینده نیز زن دیگری بگیرد.

120-wives
تامبون پراسرت، اولین بار در سن 17 سالگی ازدواج کرده است

جدیدترین همسر

جدیدترین همسر تامبون پراست،27 سال سن دارد.

سرپرستی 120 زن

پراسرت گفته که 22 زن او در نزدیکی خانه‌اش و باقی زنان او در دیگر نقاط تایلند زندگی می‌کنند. او هم‌چنان گفته که سرپرستی 120 زن و 28 فرزند برای او هیچ مشکلی خلق نکرده و برای هر زنش مطابق به میل‌شان خانه و زندگی ساخته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان