جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

در سواحل اقیانوس آرام؛ شکار ماهی با بیش از یک تن وزن

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

یک ماهی‌گیر روسی، موفق به شکار نوعی ماهی شده است که بیش از یک تن وزن دارد. آنچه که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، گرفتاری این ماهی نیست بلکه چگونگی انتقال این ماهی عظیم، از محل شکار تا جای مورد نظر است.

توزیع به خرس‌های وحشی

این مرد روسی، ماهی گرفتار شده را برای یک روز به نمایش گذاشت. سپس شکارش را به خرس‌های وحشی داد، زیرا به نظر او این بهترین کاری بود که می‌توانست بعد از مرگ این ماهی همراهش انجام شود.

بیش از یک تُن وزن

آرتور بلارکوف ماهی‌گیر روسی گفته است که این اولین بار است که یک ماهی را با این وزن و جثه دیده است.

https://twitter.com/ladbible/status/908616177307590656

ماه‌ماهی

این ماهی که ماه‌ماهی نام‌گذاری شده است، با نام‌های شاه‌ماهی، ماهی‌آفتابی، ماهی‌سرخ و ماهی با رنگ روشن خال‌خالی نیز یاد می‍شود. این نوع ماهی‌ها در سواحل اقیانوس آرام دیده شده‌اند که بزرگ، رنگارنگ و پرجنب و جوش می‌باشند.

واکنش مردم

از سوی دیگر با انتشار عکس‌های این ماهی در رسانه‌های اجتماعی، برخی از کاربران از به نمایش گذاشتن این ماهی برای یک روز انتقاد کرده و آن را نادرست دانسته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان