جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

یک نظرسنجی دانشگاهی؛ مردانِ طاس، جذاب‌تر و قوی‌تر به نظر می‌رسند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

یافته‌های یک نظر سنجی تازه در دانشگاه پنسلوانیا نشان می‌دهد، افرادی که موهای سرشان را از دست داده‌اند یا به نحوی طاس ( کَل ) هستند ، جذاب‌تر از دیگران به نظر می‎رسند.

این نظر‌سنجی که در محوطه‌ی دانشگاه پنسلوانیا و بین دانشجویان انجام شده، سه عامل مهم بسیار مورد توجه قرار داده شده است. در این نظر‌سنجی از دانش‌جویان پسر و دختر خواسته شده است که عکس‌های مردان را با توجه به جذابیت، اعتماد به نفس و سلطه پذیری یا میزان نفوذشان، ارزیابی کنند.

برخی از تصاویر مردانی که عکس‌های آن در این نظرسنجی استفاده شده، عکس‌هایی است که با استفاده از فوتوشاپ، موهای سرشان برداشته شده و طاس نشان داده شده‌اند.

blond2
در این نظر سنجی آمده که طاس بودن به انسان کمک می‌کند که در حدود یک انچ بلندتر از و 13 درصد قوی‌تر از دیگران به نظر برسند

محققان و دانشمندانی که این نظرسنجی را انجام داده‌اند، گفته‌اند که این مردان، در سه گروهی که از آنها نظرسنجی صورت گرفته است، بیشترین طرف‌دار را به خود اختصاص داده‌اند.

در این نظر سنجی هم‌چنان آمده که طاس بودن به انسان کمک می‌کند که در حدود یک انچ بلندتر از دیگران و 13 درصد قوی‌تر از دیگران به نظر برسند.

این پژوهش همچنین از دانش‌جویان مرد خواسته است تا جذابیت‌های دیگر مردان را ارزیابی کنند. یافته های این نظرسنجی همچنین نشان داده است مردانی که در محل وظیفه و کارشان، کت و شلوار می پوشند به طور کلی بهتر از دیگران عمل می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان