جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

در ایران؛ شوخی با پیرمرد 69 ساله‌ای که منجر به مرگ او شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رسانه‌های ایرانی گزارش داده‌اند که شوخی دوجوان در این کشور باعث مرگ یک  پیرمرد 69 ساله شده است.

پیرمرد 69 ساله پس از آن که به بیمارستان انتقال یافته، فوت کرده است. اعضای خانواده‌ی این پیرمرد حالا با طرح شکایتی گفته‌اند که او به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیب‌های وارده شده به مهره‌های گردنش فوت نموده است.

پیرمرد خوش طبع

مقامات پولیس تهران در تحقیقات‌شان دریافته‌اند که تا دو ماه پیش، این پیرمرد هر روز صبح در یکی از پارک‌های این شهر ورزش می‌کرده و با داشتن روحیه شاد و شوخ، با افراد زیادی در این پارک رابطه دوستانه‌ای داشته است.

شوخی با پیرمرد 69 ساله

بنا بر گفته‌های اعضای خانواده‌ی این پیرمرد، حدود 2 ماه قبل او در داخل پارک با دو جوان که برای ورزش آمده بودند، به نام‌های مهیار و امیر مهدی مصروف شوخی بوده است.

در هنگام شوخی، این دو جوان اقدام به گرفتن دست و پای پیر مرد کرده و در ادامه، در وقت تاب دادن، او را به زمین انداخته‌اند. در نهایت این شوخی دو جوان، باعث آسیب دیدگی شدید این پیرمرد از ناحیه‌ی گردن شده است.

old-man
براساس گزارش رسانه‌های ایرانی، شوخی دوجوان در ایران باعث مرگ یک پیرمرد 69 ساله شده است

پس از آن اما، اقدام‌های درمانی متعددی بر روی مهره‌های گردنش صورت گرفت ولی نتیجه‌ای نداد تا این که صبح روز گذشته، پس از انجام عمل جراحی در بیمارستان فوت کرد.

تحقیقات از عاملان قتل

با طرح شکایت خانواده پیرمرد فوت شده از مهیار و امیرمهدی، هر دوی آن‌ها روز گذشته از سوی پولیس دستگیر شدند.

مهیار 24 ساله و امیرمهدی 27 ساله گفته‌اند که به قصد شوخی کردن با پیرمرد ، او را تاب داده و به زمین انداخته‌اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با نشر این خبر گفته که جسد پیرمرد فوت شده برای تعیین سبب اصلی مرگ به پزشک قانونی منتقل شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان