جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مسابقات ورزشی ترکمنستان؛ جوایز ارزشمند نقدی برای ورزش‌کاران مدال‌آور افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

قرار است تا سه روز دیگر کاروان بزرگ ورزش‌کاران افغانستان برای شرکت در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی به ترکمنستان سفر کند.

در این دوره از مسابقات، 6 هزار ورزش‌کار در بیست و یک رشته‌ی ورزشی به رقابت می‌پردازند. از افغانستان نیز 215 ورزشکار در هفده رشته‌ی ورزشی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

محمد ظاهر اغبر، رییس کمیته‌ی ملی المپیک به رسانه‌ها گفته که “خوشحالم که پس از یک و نیم سال، مسؤولیت سفر ورزشکاران را رییس جمهور غنی و عبدالله عبدالله، رییس اجراییه به دوش گرفته‌اند. حضور رییس جمهور افغانستان در این بازی‌ها، روحیه و انگیزۀ بلندی برای ورزشکاران کشور می‌دهد و این خود گامی بلندی در راستای درخشش و به دست آوردن مدال توسط ورزشکاران کشور است.”

محمد ظاهر اغبر، رییس کمیته ملی المپیک افغانستان

جوایز نقدی

در همین حال، شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخن‌گوی ریاست جمهوری افغانستان نیز از پرداخت جوایز نقدی به مدال آوران این دوره از مسابقات برای این کشور خبر داده است.

آقای مرتضوی گفته است که “رییس‌جمهور افغانستان برای ورزش‌کارانی که از مسابقات هنرهای رزمی و داخل سالونی ترکمنستان موفق به بدست آوردن مدال شوند، جایزه ی نقدی در نظر گرفته است.”

او افزوده است که رییس جمهور برای برنده‌ی مدال طلا 670 هزار افغانی، برای برنده‌ی مدال نقره 335 هزار افغانی و برای برنده‌ی مدال برونز مبلغ 201 هزار افغانی جایزه در نظر گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان