در سه هفته‌ی نخست لالیگا؛ بارسلونا در صدر و مسی در انتظار کفش پنجم طلا

با آن که بارسلونا فصل 2017-2018 را با شرایط نامطلوبی آغاز کرد، در نقل و انتقالات این فصل نیمار را از دست داد و در رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا هم از رئال مادرید شکست خورد، ولی با همه این‌ها این تیم در بازی‌های سه هفته‌ی ابتدایی لالیگا درخشش خوبی داشته است.

در سه بازی

در هفته‌ی اول لالیگا، بارسلونا با تفاوت 2-0 رئال بتیس را از پیش رو برداشت.

در هفته‌ی دوم در زمین آلاوس با دو گل به پیروزی رسید. و در سومین هفته، تیم بارسلونا شب گذشته با نتیجه‌ی 5-0 و با هت‌تریک لیونل مسی توانست تیم اسپانیول را از پیش رو بردارد.

Barcelona
بارسلونا در این فصل تا کنون در سه بازی 9 گل زده و گلی هم دریافت نکرده است

تفاوت 4 امتیازی

بارسلونا در این فصل تا کنون در سه بازی 9 گل زده و گلی هم دریافت نکرده است. با این حال این تیم 9 امتیاز کسب کرده و فاصله‌اش با رئال را در جدول لالیگا به 4 امتیاز افزایش داده است.

از سوی دیگر، رئال مادرید پس از برتری 3-0 در برابر دپورتیوو در هفته‌ی اول، دو تساوی خانگی پی‌‌در‌پی برابر والنسیا و لوانته داشت تا خیلی زود فاصله‌اش با بارسا به 4 امتیاز افزایش یابد.

آخرین بار

آخرین بار که فاصله دو تیم 4 امتیاز بود به 9 اپریل 2016 و هفته 32 لالیگا بر می‌گردد که بارسلونا با 76 امتیاز در صدر بود و رئال 72 امتیازی در رده دوم قرار داشت. بارسلونا در آن فصل توانست عنوان قهرمانی لالیگا را بدست آورد.

مسی در انتظار کفش پنجم طلا

مسی در سه بازی اول بارسا در لالیگا مقابل آلاوس و اسپانیول توانسته 5 گل به ثمر برساند. او دو گل به آلاوس زد و امشب نیز برابر اسپانیول هت‌تریک کرد. با این حال او سخت در انتظار کفش پنجم طلا نشسته است.

messi1
مسی در سه بازی اول بارسا در لالیگا مقابل آلاوس و اسپانیول توانسته 5 گل به ثمر برساند

فرصت مناسب

با توجه به محرومیت 5 جلسه‌ای رونالدو و اینکه او بازی هفته بعد رئال مادرید برابر سوسیداد را هم از دست خواهد داد، مسی این فرصت را دارد تا خیلی زود خود را در جدول گلزنان از رونالدو جدا کند. مسی فصل گذشته با زدن 37 گل توانست کفش طلای چهارم خود را تصاحب کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *