جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

در عالم مهاجرت؛ زن 106 ساله افغان در شوک رد درخواست پناهندگی سکته کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رسانه‌ها گزارش داده که یک پیرزن 106 ساله اهل افغانستان پس از آن که از درخواست پناهندگی اش از سوی دولت سویدن رد شد، سکته‌ی مغزی کرده است.

این زن که بی‌بی حال اوزبیکی نام داشت در سال 2015 همراه با 16 عضو خانواده اش که شامل پسر و نواده‌هایش می شد، پس از سفر به ایران و ترکیه سرانجام به اروپا رسید.

پس از آن که دولت سویدن اعلام کرد که درخواست پناهندگی این زن افغانستانی را رد کرده، پسر این زن در واکنش به این تصمیم دولت سویدن گفته بود که مادرش نمی تواند راه برود، بشنود و ببیند. او فقط می‌تواند در رخت‌خواب بخوابد به همین دلیل در صورت اخراج، این سفر برای او خیلی دشوار خواهد بود.

refugee-woman2
بی‌بی حال اوزبیکی

اداره ی مهاجرت سویدن امن بودن محل سکونت این خانواده در افغانستان و سن بلند این زن را دلیل اصلی رد درخواست پناهندگی آنان گفته است.

از سال 2015 سویدن بیش از 163 هزار نفر را به عنوان مهاجر پذیرفته اما اکنون روند پذیرش پناه‎‌جو در این کشور دشوار شده است.

تلویزیون دولتی سویدن اعلام کرده این پیرزن پس از اعلام تصمیم اداره مهاجرت سکته کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان