جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دستاوردی دیگر؛ عضویت نماینده افغانستان در فدراسیون جهانی شنا

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

فدراسیون ملی شنای افغانستان گزارش داده که سید احسان طاهری رییس این فدراسیون برای مدت چهار سال، به عنوان عضو کمیته مطبوعات فدراسیون جهانی شنا انتخاب شده است.

بر اساس اعلامیه‌ی فدراسیون ملی شنای افغانستان، پس از اعلام نتایج انتخابات کمیته‌های هشت گانه‌ی فدراسیون جهانی شنا، سید احسان طاهری از افغانستان در کنار دو تن دیگر از فدراسیون‌های شنای چین و عمان، از میان 20 نامزد آسیایی در کمیته مطبوعات و امور رسانه‌یی فدراسیون جهانی شنا انتخاب شده است.

این انتخابات یک هفته قبل و پس از انتخابات رییس، معاون‌ها و بورد اجرایی فدراسیون جهانی شنا در کشور سویس برگزار شد.

https://twitter.com/AFGswimming/status/901762146790514688

نماینده افغانستان در حالی به عضویت یکی از کمیته‌های فدراسیون جهانی شنا در‌آمده که ورزش شنا در طی یک سال گذشته در این کشور، دست آوردهای چشم‌گیری داشته و توجه فدراسیون شنای آسیا و فدراسیون جهانی شنا را به خود جلب کرده است.

دستاوردها

آخرین دست آورد فدراسیون شنای افغانستان، اشتراک تیم ملی شنای این کشور برای اولین بار با دو نماینده در مسابقات بین المللی شنا در کشور مجارستان بود. در این دوره از مسابقات حامد رحیمی شناگر افغانستان، در سبک آزاد مردان در شنای 50 متر، خوب درخشید و به عنوان حرفه‌یی‌ترین شناگر در میان رقبای خود از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی انتخاب شد.

پیش از آن، عباس کریمی عضو تیم ملی شنای معلولان افغانستان نیز، در رقابت‌های جهانی پارالمپیک، به مدال طلای این مسابقات رسید. در این رقابت‌ها که در ایالت کلورادو اسپرینگ امریکا برگزار شده بود، عباس توانست مدال طلا بگیرد و در بخش رقابت‌های شنای پروانه و آزاد نیز دو مدال نقره را بدست آورد.

abbas-karimi4
عباس کریمی عضو تیم ملی شنای معلولان افغانستان

از سوی دیگر، تیم ملی شنای افغانستان قرار است برای اشتراک در مسابقات شنای آسیا که در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد، شرکت کند. این مسابقات در هفته سوم و چهارم ماه سپتمبر 2017 برگزار می‌شود و از افغانستان نیز سه نماینده در مسابقات شرکت خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان