جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ادامه عملیات‌های روزانه؛ کشته شدن 57 شورشی در 24 ساعت گذشته در افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 57 شورشی در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان با نشر اعلامیه‌ای گفته است که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت‌های ننگرهار، کنر، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، لوگر، قندهار، ارزگان، بغلان، بلخ، فاریاب و هلمند 57 شورشی را کشته و 22 تن دیگر را زخمی ساخته‌اند.

فاریاب

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت فاریاب بر مواضع شورشیان طالبان حمله کرده‌اند که در نتیجه آن در شهرستان غورماچ این ولایت، 15 شورشی این گروه کشته و 6 تن دیگر زخمی شده‌اند.

ansf
نیروهای امنیتی افغانستان 15 شورشی طالب را در ولایت فاریاب کشته و 6 تن دیگر را زخمی کرده اند

قندهار

در درگیری میان نظامیان افغان و جنگ‌جویان طالبان در شهرستان شاه ولی‌کوت ولایت قندهار، 12 جنگ‌جوی طالبان کشته شدند.

هلمند

شورشیان طالبان در ولایت ناامن هلمند هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفتند که در نتیجه آن در شهرستان ناوه این ولایت 17 شورشی طالبان کشته و 7 تن دیگر مجروح شده‌اند.

شهرستان ناوه ولایت هلمند از جمله شهرستان‌های ناامن این ولایت بوده که ماه گذشته نیروهای امنیتی افغانستان توانستند پس از 8 ماه، این شهرستان را از کنترل جنگ‌جویان طالبان خارج سازند.

taliban-in-helmand
نیروهای امنیتی افغانستان در هلمند 17 شورشی طالب را کشته و 7 تن دیگر را نیز زخمی کرده اند

پکتیا

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور 7 جنگ‌جوی طالبان را در شهرستان جانی خیل ولایت پکتیا کشته اند.

گروه طالبان چندی پیش با انجام حملات گسترده توانست شهرستان جانی‌خیل ولایت پکتیا را برای مدتی تصرف کنند. این شهرستان چندین بار میان گروه طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان دست به دست شده است.

ننگرهار

نظامیان افغان 4 جنگ‌جوی داعش را در ولایت ننگرهار کشته‌اند. ولایت ننگرهار در شرق افغانستان از مناطق اصلی نفوذ و تجمع گروه داعش در افغانستان است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان