جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در سراسر افغانستان؛ نابودی 101 شورشی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 101 شورشی در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان با نشر اعلامیه‌ای گفته است که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت‌های ننگرهار، کنر، نورستان، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، غزنی، میدان وردک، قندهار، ارزگان، زابل، بادغیس، بغلان، سرپل، بلخ، فاریاب، قندوز و هلمند 101 شورشی را کشته و 41 تن دیگر را زخمی کرده اند.

زابل

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت زابل بر مواضع شورشیان طالبان حمله کرده که در نتیجه آن در شهرستان‌های‌شاه جوی و خاک افغان این ولایت، 30 شورشی این گروه را کشته و یک تن دیگر را بازداشت کرده اند.

forces-Kunduz2
نیروهای امنیتی افغان در ولایت زابل 30 شورشی طالب را کشته و 1 تن دیگر را نیز بازداشت کرده اند

نورستان

جنگ‌جویان طالبان در ولایت نورستان هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه آن در شهرستان نورگرام و کامدیش این ولایت 12 جنگ‌جوی این گروه به شمول یک فرمانده ارشد آنان کشته و 17 تن دیگر زخمی شده اند.

غزنی

در درگیری میان نظامیان افغان و گروه طالبان در شهرستان قره باغ ولایت غزنی 17 شورشی طالبان کشته و 9 تن دیگر زخمی شده اند.

فاریاب

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان اعلام کرده است که نیروهای امنیتی این کشور در شهرستان خواجه سبزپوش ولایت فاریاب 11 جنگ‌جوی طالبان را کشته و 7 تن دیگر را مجروح کرده اند.

ارزگان

نظامیان افغان در ولایت ارزگان نیز با شورشیان طالبان درگیر شده که در نتیجه آن در شهرستان خاص ارزگان این ولایت 8 شورشی این گروه کشته شده اند.

taliban4
در نتیجه درگیری میان نظامیان افغان و شورشیان طالب، 8 تن از اعضای این گروه در ولایت ارزگان کشته شده اند

قندوز

نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان واته پور ولایت قندوز بر مواضع شورشیان داعش حمله کرده که در نتیجه آن 7 عضو این گروه کشته شده اند. در عین حال این نیروها 6 تن دیگر را در شهرستان امام صاحب کشته و 4 تن را زخمی ساخته اند.

هلمند

در شهرستان گرشک ولایت هلمند نیز نیروهای امنیتی افغان 5 شورشی طالبان را کشته و 8 تن دیگر را مجروح کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان