جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در سراسر افغانستان؛ نابودی 84 شورشی در یک شبانه روز گذشته

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 84 شورشی در یک شبانه روز گذشته در ولایت های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع با نشر اعلامیه‌ای گفته است که نیروهای امنیتی افغان در ولایت های ننگرهار، کنر، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، غزنی، قندهار، ارزگان، زابل، بادغیس، بغلان، سرپل، بلخ، فاریاب، قندوز، نیمروز و هلمند 84 شورشی را کشته و 17 تن دیگر را مجروح ساخته‌اند.

پکتیا

نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان جانی خیل ولایت پکتیا شورشیان طالبان را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، 22 شورشی این گروه کشته شده و 8 تن دیگر زخمی شده‌اند.

قندوز

جنگ‌جویان طالبان در ولایت ناامن قندوز هم، هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفتند که در نتیجه آن در شهرستان خان آباد این ولایت 19 شورشی این گروه کشته شدند. در این درگیری‌ها مقداری از تجهیزات جنگی شورشیان نیز تخریب شده است.

taliban2
براساس اعلامیه وزارت دفاع افغانستان، 84 شورشی طالب در سراسر افغانستان کشته شده اند

غزنی

در درگیری میان نظامیان افغان و شورشیان طالبان در شهرستان قره باغ ولایت غزنیف 12 تن از افراد این گروه کشته و 6 تن دیگر زخمی شده‌اند.

ننگرهار

نیروهای امنیتی افغان در شهرستان اچین ولایت ننگرهار، 6 داعشی را کشته‌اند. گروه داعش در این ولایت شرقی افغانستان حضوری گسترده دارد.

ارزگان

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان اعلام کرده است که نیروهای امنیتی این کشور در شهرستان چهار‌چینو، 8 شورشی طالبان را کشته اند.

هلمند

شورشیان طالبان در ولایت جنگ‌زده‌ی هلمند در جنوب افغانستان نیز هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه آن در شهرستان نهر سراج این ولایت، 6 عضو این گروه کشته شده‌اند.

Helmand-talib-captured
نیروهای امنیتی افغان 6 عضو گروه طالبان را در ولایت هلمند از بین برده اند

لغمان و زابل

در درگیری میان نظامیان افغان و گروه طالبان در منطقه حیدرغر و شهرستان علیشنگ ولایت لغمان، 5 جنگ‌جوی طالبان کشته و 2 تن دیگر مجروح شده‌اند.

هم‌چنان در شهرستان شاه‌جوی ولایت زابل نیز، 4 جنگ‌جوی طالبان به شمول یک فرمانده محلی آنان کشته و 2 دیگر زخمی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان