جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در یک قدمی قهرمانی؛ پیروزی رئال مادرید در مقابل بارسلونا در نیوکمپ

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رئال مادرید در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا با پیروزی 3-1 توانست در آستانه‌ی فتح یک جام دیگر قرار گیرد.

این دیدار شب گذشته، با میزبانی تیم بارسلونا در باشگاه نیوکمپ برگزار شده بود.

در نیمه اول، هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند اما موقعیت‌های هیچ یک از دو تیم تبدیل به گل نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که این تیم به گل رسید. روی حرکت خوب مارسلو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بارسا بود که پیکه مدافع بارسلونا، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و رئال را پیش انداخت.

https://twitter.com/iSergioRamosFan/status/896876601534709760

در ادامه بازیکنان بارسا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و چندین موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 77 با یک ضربه‌ی پنالتی توسط لیونل مسی به گل رسیدند.

در حالی‌که بازیکنان بارسا به دنبال گل برتری بودند، رئالی‌ها در دقیقه 80 با یک ضدحمله سریع به محوطه جریمه بارسا رسیدند و در نهایت رونالدو با یک شوت تماشایی کار را تمام کرد. اما به دلیل بیرون آوردن پیراهنش از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 83 داور برخورد اومتیتی و رونالدو در محوطه جریمه بارسا را خطا تشخیص نداد و ستاره رئال را به دلیل تمارض، با کارت زرد دوم جریمه کرد و این‌گونه از بازی اخراج شد.

https://twitter.com/FCBarcelona/status/896915555923369984

پس از 10 نفره شدن رئال، بازیکنان بارسا که می خواستند از برتری‌شان برای رسیدن به گل تساوی استفاده کنند، فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند اما این رئال بود که با ضربه‌ی مارکو اسنسیو از پشت محوطه‌ی جریمه بارسا در دقیقه 90 به گل سوم دست یافت.

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و رئال مادرید در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

رئال مادرید با پیروزی برابر بارسا، با امیدواری بیشتر در انتظار دیدار برگشت است که دو روز دیگر ( 16 آگست) در خانه رئال مادرید برگزار می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان