جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در ارگ ریاست جمهوری؛ از قربانیان انفجار خونین دوم اسد 1396 تجلیل شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مراسم تجلیل از قربانیان انفجار دوم اسد 1396، صبح امروز در ارگ ریاست جمهوری این کشور برگزار شد.

محمد اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان در این مراسم به خانواده‌های قربانیان وعده داد که این حمله به صورت جدی بررسی شده و عاملان آن مجازات خواهند شد.

https://twitter.com/ARG_AFG/status/892992876807950337

15 تن از قربانیان این انفجار کارمندان وزارت معادن بودند. آقای غنی به مسوولان وزارت معادن دستور داد تا بنای یادبودی از قربانیان این انفجار در داخل این وزارت ساخته شود.

رییس جمهور غنی با اهدای مدال به بازماندگان قربانیان این انفجار، از آن‌ها تقدیر نمود. او هم چنین در مورد ایجاد مسکن برای این خانواده‌ها سخن گفت؛ اگر چه عملی شدن آن را زمان‌بر دانست.

https://twitter.com/ARG_AFG/status/892993291129671681

دوم اسد سال جاری خورشیدی یک مهاجم انتحاری در غرب کابل، موتر حامل کارمندان وزارت معادن افغانستان را هدف قرار داد. در این انفجار مرگ‌بار، بیش از 36 تن به شمول 15 تن از کارمندان این وزارت کشته شده و بیش از 40 تن دیگر مجروح شدند.

15 تن از کارمندان این وزارت که اکثریت آنان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را داشتند، در این رویداد جان دادند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان