جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

در غزنی؛ حملات شورشیان در شهرستان قره باغ شکست خورد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی ولایت غزنی اعلام کرده اند که حمله‌ی گروه طالبان بر پاسگاه‌های امنیتی در شهرستان قره باغ این ولایت با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده و شکست خورده است.

دفتر مطبوعاتی لوای ارتش ملی در ولایت غزنی اعلام کرده است که گروه طالبان صبح امروز بر چندین پاسگاه نیروهای امنیتی در روستای آیین شهرستان قره باغ حمله کردند؛ اما بعد از پنج ساعت درگیری و کشته شدن 15 تن از طالبان مجبور به عقب نشینی شدند.

در این حمله هم چنان،  3 مهاجم انتحاری طالبان پیش از رسیدن به هدف توسط نیروهای امنیتی شناسایی شده و کشته شده اند.

taliban15
درگیری میان نظامیان افغان و گروه طالبان در قره‌باغ غزنی مدت 5 ساعت به طول انجامید

در این اعلامیه از تلفات نیروهای امنیتی چیزی گفته نشده است. با این حال، برخی از رسانه‌ها گزارش داده اند که در این حمله طالبان، دو تن از نیروهای امنیتی افغان کشته شده و 5 تن دیگر مجروح شده اند.

قره باغ یکی از شهرستان های ناامن در ولایت غزنی است که طالبان در آن حضور دارند و حملاتی را انجام می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان