جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پس از نزدیک به 40 روز؛ دو دیپلمات پاکستانی پیدا شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه‌ی پاکستان از آزادی دو دیپلماتش که چندی پیش در شهر جلال آباد ولایت ننگرهار ناپدید شده بود خبر داده است.

وزارت خارجه‌ی پاکستان با نشر اعلامیه‌ی گفته است که این دو دیپلمات در سفارت این کشور در کابل بوده و قرار است به زودی به پاکستان بازگردند.

مقام‌های پاکستانی می‌گویند که رییس جمهور غنی از طریق تماس تلیفونی این موضوع را به سفارت پاکستان در کابل، اطلاع داده است.

https://twitter.com/KhalilNoori/status/890425585759072257

تاکنون مشخص نیست که چه کسی و یا گروهی آنان را ربوده بودند.

حدود 40 روز قبل، دو دیپلمات پاکستان که از شهر جلال آباد ولایت ننگرهار و از طریق زمین به طرف پاکستان در حرکت بودند، از طرف افراد ناشناس ربود شدند.

وزارت خارجه پاکستان از حکومت افغانستان خواسته بود که تمام تلاش هایش را برای بازگشتاندن امن دیپلمات های ربوده شده به خرچ دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان