جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در 24 ساعت گذشته؛ نابودی 109 شورشی در 12 ولایت افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 109 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه‌ی اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت های ننگرهار، کاپیسا، غزنی، لوگر، قندهار، ارزگان، هرات، فراه، قندوز، فاریاب، بغلان و هلمند 109 تروریست را کشته و 60 تن دیگر را زخمی کرده اند.

قندوز

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت قندوز بر مواضع شورشیان طالبان حمله کرده که در نتیجه در شهرستان‌های خان آباد، قلعه زال و منطقه حضرت سلطان مرکز این ولایت 29 شورشی این گروه به شمول یک فرمانده محلی آنان کشته و 20 تن دیگر مجروح شده اند.

forces-Kunduz
نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت قندوز 29 شورشی طالب را از پا در آورده اند

هلمند

جنگجویان طالبان در شهرستان های ناوه و نهرسراج ولایت هلمند هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه 20 جنگجوی این گروه کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.

قندهار

در درگیری میان نظامیان افغان و شورشیان طالبان در ولایت قندهار 27 شورشی این گروه کشته و 15 تن دیگر مجروح شده اند.

فراه

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان از کشته شدن 12 شورشی طالبان و زخمی شدن 14 تن دیگر در ولایت فراه خبر داده است.

ننگرهار

جنگجویان داعش در ولایت ننگرهار هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه در شهرستان اچین این ولایت 8 داعشی کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.

ISIS
در ولایت ننگرهار 8 جنگجوی داعش کشته و 3 عضو دیگر این گروه نیز زخمی شده اند

غزنی

در درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و جنگجویان طالبان در شهرستان‌های مقر و ده یک ولایت غزنی 6 جنگجوی این گروه کشته و 5 تن دیگر زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان