جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

خداحافظی با رئال مادرید؛ آلوارو موراتا به چلسی پیوست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

آلوارو موراتا به چلسی پیوست و رئال مادرید در تلاش جذب کیلیان امباپه برای جایگزینی گلزن اسپانیایی است.

روز گذشته باشگاه چلسی از توافق با باشگاه رئال مادرید خبر داد که در آن توافق آلوارو موراتا، گلزن اسپانیایی رئال مادرید به باشگاه چلسی فروخته شده است.

قرار است به زودی تست‌های پزشکی این بازیکن برای انتقال به لندن انجام شود. همچنان آلوارو موراتا به زودی باشگاه رئال مادرید را به قصد انجام مراحل انتقال  و معارفه رسمی در لندن ترک می‌کند.

با آن که باشگاه چلسی هنوز موضع رسمی‌اش در مورد رقم دقیق این انتقال را اعلان نکرده اما رسانه‌های معتبر از جمله نشریه مارکا و ویب سایت کالچو مرکاتو برای حضور موراتا در چلسی مبلغ‌های 80 و 85 میلیون یورویی را پیشنهاد کرده اند.

https://twitter.com/ChelseaFC/status/887726438941687808

به نظر می‌رسد این بازیکن با قرارداد 5 ساله و دستمزد 9 میلیون یورو در سال به چلسی پیوسته است. با این انتقال موراتا تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ اسپانیا خواهد شد.

این انتقال در حالی صورت می‌گیرد که چندی پیش باشگاه رئال مادرید پیشنهاد هفتاد میلیون یورویی باشگاه منچستر یونایتید برای انتقال موراتا را رد کرده بود.

با رفتن موراتا و مبلغی که از بابت فروش او به رئال مادرید می‌رسد، این باشگاه می‌تواند برای جایگزینی موراتا به خرید کیلیان امباپه ستاره فرانسوی موناکو اقدام کند.

از سوی دیگر، به جز از رئال مادرید، باشگاه آرسنال هم با جدیت جذب امباپه 18 ساله را دنبال می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان