جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در مزارشریف؛ رییس جمهور آلمان برای دیدار با سربازان کشورش وارد افغانستان شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور آلمان در یک سفر از پیش اعلام نشده وارد افغانستان شده و قرار است با سربازان آلمانی مستقر در شهر مزارشریف دیدار کند.

فرانک والتر اشتاین مایر، رییس جمهور آلمان حوالی ظهر امروز به همراه برخی دیگر از مقامات این کشور وارد شهر مزارشریف در شمال افغانستان شد.

 بر اساس گزارش‌ها، نزدیک به 1000 سرباز آلمانی تحت عنوان “ماموریت حمایت قاطع” در شمال افغانستان مستقر هستند.

گفته شده است که او پس از دیدار با نیروهای نظامی کشورش، با برخی مقامات افغانستان نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

این نخستین سفر والتر اشتاین مایر به افغانستان پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری در آلمان است. او پیش از این وزیر خارجه آلمان بود و 7 بار به افغانستان سفر کرده بود.

https://twitter.com/1TVNewsAF/status/885409836577566720

سفر این مقام آلمانی به افغانستان پس از آن صورت می گیرد که بیش از یک ماه قبل، انفجاری مرگ‌بار در مقابل سفارت آلمان در شهر کابل روی داد که در آن بیش از 600 تن کشته و زخمی شدند. سفارت آلمان در آن حمله انتحاری به شدت آسیب دید.

پس از آن حمله خونین، دستگاه‌های استخباراتی آلمان اعلام کرده بودند که این کشور از احتمال حمله انتحاری در مرکز شهر کابل اطلاعاتی به دست آورده و آن را در اختیار نهادهای امنیتی افغانستان نیز قرار داده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان