جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در سراسر افغانستان؛ کشته شدن 78 تن از افراد طالبان و داعش در یک شبانه روز گذشته

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 78 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت های مختلف این کشور خبر داده اند.

وزارت دفاع افغانستان گفته است که نیروهای امنیتی این کشور با راه اندازی عملیات های نظامی در ولایت های ننگرهار، کنر، کاپیسا، پکتیکا، خوست، لوگر، قندهار، زابل، ارزگان، قندوز، فاریاب، تخار و هلمند 78 تروریست کشته شده و 20 تن دیگر زخمی شده اند.

زابل

در شهرستان‌های شاه جوی، میزان و قلات ولایت زابل، 5 عضو گروه طالبان کشته شده و 4 تن دیگر زخمی شده اند.

فاریاب

نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان شیرین تگاب ولایت فاریاب نیز جنگجویان طالبان را هدف قرار داده اند که در نتیجه آن 21 جنگجوی این گروه کشته شده اند.

بر اساس اعلامیه وزارت دفاع افغانستان
نیروهای امنیتی افغان 21 جنگجوی طالبان را در ولایت فاریاب از بین برده اند

ننگرهار

نبرد نیروهای امنیتی با گروه داعش در ولایت شرقی ننگرهار هم‌چنان ادامه دارد. در تازه‌ترین عملیات صورت گرفته، اعضای این گروه در ولایت ننگرهار هدف حمله‌ی نظامیان افغان قرار گرفته اند که در نتیجه 19 داعشی کشته شده اند.

هلمند

هم‌چنان وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که در شهرستان‌های سنگین و گرشک ولایت هلمند در جنوب افغانستان نیز، 16 جنگجوی طالب به شمول یک فرمانده محلی این گروه کشته شده و 15 تن دیگر زخمی شده اند.

کنر

گروه داعش در ولایت کنر نیز هدف حملات نیروهای امنیتی قرار گرفته است. در شهرستان واته پور این ولایت 11 داعشی از جمله 5 فرمانده محلی این گروه کشته شده اند.

security-forces-in-helmand
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که در شهرستان‌های گرشک و سنگین ولایت هلمند 16 جنگجوی طالب به شمول 1 فرمانده محلی این گروه کشته شده اند

قندوز

در ولایت ناامن قندوز در شمال شرق افغانستان نیز، 5 عضو گروه طالبان در شهرستان امام صاحب این ولایت کشته شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان