جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

مزاحمت در جریان ماه عسل؛ هم تیمی‌های نزدیک، مسی و خانواده او را غافلگیر کردند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

هم تیم‌های لیونل مسی در جریان ماه عسل، به دیدار مسی و خانواده اش رفت و آنها را غافلگیر کردند. لویس سوارز و صوفیا بالبی از نزدیک ترین دوستان مسی نیز در این جمع حضور داشتند.

مسی سی ساله اخیرا با آنتونیلا روکوزو عشق دوران کودکی اش ازدواج کرد.  این زوج در حال گذراندن تعطیلات شان در شعاع آفتاب، سواحل خوش آب و هوا و ریگ های جزایر کارائیب است.

مسی و روکوزو، دو پسر اش تیاگو و ماتیئو را نیز با خودشان به این جزایر برده اند. به نظر می رسد که این زوج تازه به عشق به پسران‌شان پی برده اند.

https://www.instagram.com/p/BWTURb9ln3f/?taken-by=leomessi

مسی، آنتونیلا روکوزو، سوارز و خانمش صوفیا بالبی باهم بسیار دوست صمیمی هستند. به همین دلیل ستاره آرژانتینی به تازگی فاش کرد که سوارز و صوفیا بالبی با دو پسرش برای پیوستن به تعطیلات مسی و خانواده اش به آنها پیوسته است.

مسی با نشر یک عکس در صفحه انستاگرام اش از پیوستن این دو فامیل خبر داده و گفته که این یک دیدار غافلگیر کننده بود. این فوق ستاره که متولد شهر روساریوی آرژانتین است به تازگی گفته که او و خانمش با دادن باقی مانده‌ی غذا و نوشیدنی مراسم عروسی شان به نیازمندان، لبخند را بر لبان آن ها جاری کرده اند.

گفتنی است که مسی چندی پیش برای امضای رسمی قرارداد تازه اش با بارسلونا، از ماه عسل اش به این باشگاه برگشته بود اما او پس از امضای قرارداد دوباره به ماه عسل رفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان