پس از ماه عسل؛ مسی قرارداد جدید با بارسلونا امضا می‌کند

لیونل مسی فوق ستارده آرژانتینی، قرارداد جدیدش با بارسلونا را پس از برگشت از ماه عسل در اواسط این ماه میلادی، امضا خواهد کرد.

این مهاجم آرژانتینی روز جمعه هفته گذشته با آنتونیلا روکوزو ازدواج کرد. قرار بود در آخر هفته جاری آقای مسی، با فامیلش به مرکز کاتالان برگردد اما برگشت او تا 12 جولای به عقب افتاده است.

مسی و روکوزو اکنون با دو پسر شان تیاگو و ماتیئو در جزایر کارائیب به سر می‌برند. آنها برای ماه عسل به این جزایر رفته اند.

مسی در 12 جولای برای تست پزشکی به کاتالونیا بر می‌گردد تا تمرینات پیش فصل را با هم‌تیمی‌هایش شروع کند.

مسی پنج بار برنده توپ طلا شده است. او که حالا خارج از قرارداد 2018 قرار دارد، گفته است که رایزنی‌ها میان او و باشگاه اش نهایی می‌باشد.

مسی به یک قرارداد تازه که او را در چهار فصل آینده تا سال 2021 در بارسلونا نگه خواهد داشت موافقت نشان داده است.

messi1
انتظار می‌رود قرارداد جدید، مسی را با 22 میلیون یورو، به پر درآمدترین بازی‌کن جهان تبدیل کند

مسی بعد از بازی در جام جهانی، کپ امریکا و کپ سینتناریو امریکا در سه فصل اخیر خوش درخشید و کمتر شکست خورده است. از همین جهت بر می‌گردد تا برای یک دور مسابقه که در ماه اگست در مقابل رئال مادرید برگزار می‌شود، آمادگی بگیرد.

ازدواج مسی و آنتونیلا یک امر فوق العاده در بارسا بود که تمام هم‌تیمی‌های فعلی و قدیمی او چون کارلس پویال ، دانی آلویس، سامویل ایتو، پیکیو گیرارد، نیمار و سوارز به آن دعوت شده بودند.

این ستاره آرژانتینی در سال 2004 به باشگاه بارسلونا پیوست و در مدت بازی‌هایش در باشگاه کاتالون 30 جایزه گرفته است. او همچنان در این باشگاه بیشتر از 500 گول به ثمر رسانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *