جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تعهدات جدید ناتو؛ حمایت و تمویل برنامه چهارساله امنیتی افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان نتایج نشست اخیر ناتو در بروکسل را مثبت ارزیابی کرده و گفته است که این نشست تعهدات جدی را برای افغانستان به دنبال داشته است.

طارق شاه بهرامی، سرپرست وزارت دفاع افغانستان پس از نشست بروکسل در یک کنفرانس خبری امروز در کابل از تعهد کابل برای شفافیت بیشتر در سیستم تدارکاتی وزارت دفاع افغانستان خبر داد و گفت که با این اقدام مراحل تصفیه حقوق سربازان افغان تسهیل می گردد.

سرپرست وزارت دفاع افغانستان اظهارداشت که ناتو متعهد به تمویل و حمایت از برنامه‌ی چهارساله‌ی آینده وزارت دفاع افغانستان شده است. آقای بهرامی افزود که “بر اساس توافق افغانستان و جامعه جهانی وضعیت نیروهای امنیتی در آینده‌ی نزدیک تغییر فاحش می کند.”

https://twitter.com/GMICafghanistan/status/882120352331116544

آقای بهرامی افزود که در آینده نزدیک راهبرد جدید آمریکا در قبال افغانستان و منطقه روشن خواهد شد. براساس این راهبرد جدید امریکا، رویکرد تازه در مورد پناهگاه‌های امن تروریستان اتخاذ خواهد شد و در این مورد به افغانستان کمک بیشتری صورت خواهد گرفت.

سرپرست وزارت دفاع افغانستان همچنان از تعویض هواپیماهای کنونی نیروهای دفاعی افغانستان در اواسط سال جاری خبر داد و گفت که هواپیماهای جدیدی وارد هوانیروی افغانستان خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان