جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در ننگرهار؛ منطقه استراتژیک توره بوره از تسلط گروه داعش خارج شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزرات دفاع افغانستان از پاکسازی کامل شهرستان های چپرهار و پچیراگام ولایت ننگرهار و تسلط دوباره بر توره بوره خبر داده است.

دولت وزیری سخن‌گوی وزارت دفاع افغانستان گفته است که، عملیات مشترک تهاجمی نیروهای امنیتی این کشور به منظور پاک سازی شهرستان های چپرهار و پچیراگام از وجود گروه های تروریستی، روز گذشته با تصفیه کامل این مناطق به پایان رسید.

آقای وزیری گفته است که تمام مناطقی که در کنترل گروه داعش بود پاک‌سازی شده است. به گفته او در این عملیات، 8 داعشی کشته شده و 6 تن دیگر زخمی شده اند.

سخن گوی وزارت دفاع افغانستان از تسلط نیروهای امنیتی این کشور بر منطقه کوهستانی توره بوره خبر داده است که در روزهای گذشته به تصرف گروه داعش درآمده بود. این منطقه نیز در شهرستان پچیراگام واقع شده است.

دولت وزیری سخن‌گوی وزارت دفاع افغانستان
دولت وزیری سخن‌گوی وزارت دفاع افغانستان

در همین حال، دفتر رسانه‌های فرماندهی پلیس ولایت ننگرهار اعلام کرده که عملیات پاک‌سازی توره بوره، به صورت مشترک توسط نیروهای پولیس، ارتش و امنیت ملی افغانستان انجام شده است.

منطقه استراتیژیک توره بوره در شرق افغانستان مرکز فرماندهی اسامه بن لادن رهبر شبکه القاعده بود که از آن به عنوان مرکز مستحکم نظامی شان استفاده می کرد؛ اما نیروهای امریکایی در سال 2001 این مرکز را بمباران کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان