جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

کنترول دوباره بر توره بوره؛ این روستای استراتژیک در اختیار نظامیان افغان قرار گرفت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که نیروهای امنیتی افغانستان دوباره کنترول روستایی توره بوره را پس از 72 ساعت عملیات به دست گرفته اند.

طارق شاه بهرامی سرپرست وزارت دفاع افغانستان که امروز در یک نشست خبری در کابل صحبت می کرد گفت که نیروهای امنیتی افغان، در دامنه های توره بوره حضور داشته و کنترول این منطقه را در دست دارند. او افزود که همه مناطقی که  داعش از طالبان در ننگرهار گرفته بود و در اختیار داشت، دوباره به کنترول نیروهای افغان در آمده است.

آقای بهرامی هم‌چنان افزود که از اول سال جاری تا کنون، در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان علیه داعش در ننگرهار 2500 داعشی به شمول 23 عضو ارشد این گروه کشته و800 تن آنان زخمی شدند.

سرپرست وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان گفت که نیروهای امنیتی در 20 ولایت افغانستان با گروه‌های تروریستی به شمول طالبان درگیر هستند که از آن جمله در 7 ولایت درگیری شدید جریان دارد.

وزارت دفاع افغانستان
وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که نیروهای نظامی افغانستان در 20 ولایت این کشور با گروه‌های تروریستی درگیر هستند

نیروهای ضروری

طارق شاه بهرامی سرپرست وزارت دفاع افغانستان در این نشست گفت که در صورت نیاز، پاسگاه های از پلیس در پچیراگام ایجاد خواهد شد و ارتش آنرا حمایت خواهد کرد.

در همین حال، آقای بهرامی از افزایش نظامیان آمریکایی خبر داد و گفت که آن ها در قالب ماموریت آموزش و مشورت فعالیت خواهند کرد.

هم‌زمان با این، سرپرست وزارت دفاع افغانستان تایید می کند که گروه های کوچک داعش در ولایت زابل فعالیت دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان