جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در سراسر افغانستان؛ 38 تروریست کشته و زخمی شده اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که 38 تروریست را در در 24 ساعت گذشته، در سراسر این کشور کشته و زخمی کرده است.

این وزارت با نشر خبرنامه‌یی امروز گفته که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، 34 طالب به شمول یک فرمانده آنان و 16 عضو گروه داعش کشته شده‌اند.

به گفته‌ی وزارت دفاع افغانستان، 4 تروریست دیگر در جریان این عملیات زخمی شده و 13 تن دیگر بازداشت شده‌اند.

این عملیات در ولایات کاپیسا، ننگرهار، پکتیا، پکتیکا، خوست، غزنی، لوگر، میدان وردک، قندهار، ارزگان،  بادغیس، قندوز، بدخشان،  فاریاب و هلمند انجام شده است.

taliban-on-the-highways
به گفته وزارت دفاع افغانستان، در 24 ساعت گذشته 34 تروریست در سراسر این کشور کشته و زخمی شده اند

11 طالب در قندوز

در همین حال فرمانده پولیس قندوز اعلام کرده است که 11 مخالف مسلح در جریان عملیات هوانیرو و نیروهای زمینی در ولسوالی امام صاحب این ولایت کشته شده‌اند.

این فرماندهی با نشر خبرنامه‌یی گفته است در این عملیات مومین، یک تن از افراد سرشناس ولسوالی امام صاحب هدف قرار گرفته است. فرماندهی پولیس قندوز گفته است که در میان کشته شدگان این عملیات 9 شهروند تاجیکستانی نیز شامل اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان