جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سرنخ های انفجارهای روز گذشته؛ دست گیری انتحاری و انهدام شبکه 12 عضوی تروریستی در کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرده که یک حمله کننده انتحاری را زنده بازداشت کرده است. این انتحاری نتوانسته بود در مراسم تدفین پسر  محمد علم ایزدیار معاون اول مجلس سنای افغانستان حمله انتحاری انجام دهد. همزمان با این نهاد اطلاعاتی افغانستان از انهدام یک شبکه تروریستی 12 عضوی در کابل خبر داده است. این شبکه پیش از آن که بتواند بر اهدافی در این شهر حمله کند، منهدم شده است.

https://twitter.com/NDSAfghanistan/status/871295692903374848

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام داشت که این فرد انتحاری مواد منفجره را در کفش های خود جاسازی کرده بود. مسولان امنیتی تاکید دارند که با استفاده از این روش مواد انفجاری را به را حتی در زمان تلاشی از دید نیروهای امنیتی پنهان کرده و در مراسم تدفین داخل شده است.

https://twitter.com/NDSAfghanistan/status/871314976849264640

بر اساس اطلاعیه ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، حمله کنندگان روز گذشته در مراسم جنازه سالم ایزدیار در مدرسه مولوی احمد در شهر چمن کویته پاکستان آموزش دیده و سپس به افغانستان فرستاده شده بود.

روز گذشته در مراسم خاکسپاری سالم ایزدیار پسر علم ایزدیار معاون اول مجلس سنای افغانستان در بادام باغ کابل سه انفجار پی در پی صورت گرفت. در این انفجار بیش از 6 تن کشته و حدود 87 تن دیگر زخم برداشتند.

سالم ایزدیار پسر ارشد محمد علم ایزدیار در تظاهرات جمعه گذشته در جریان تظاهرات علیه حمله مرگبار چهار شنبه خونین در جریان تیراندازی نیروهای امنیتی کشته شده بود. در این رویداد نزدیک به 20 تن کشته و زخمی شدند که پسر آقای ایزدیار در میان کشته شدگان قرار داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان