جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

جذب نیرو از طریق تلیگرام؛ یک عضو ایرانی داعش در ننگرهار بازداشت شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی ولایت ننگرهار اعلام کرده که شش عضو داعش را بازداشت کرده اند که در میان آنان یک شهروند ایرانی و سه شهروند پاکستانی نیز شامل اند.

دفتر رسانه های ولایت ننگرهار اعلام کرد که یک فرد بازداشت شده داعش اعتراف نموده و گفته است از ولایت آذربایجان غربی است و از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به گروه داعش پیوسته است.

این فرد بازداشت شده در اعترافش گفته است که از ولایت نیمروز افغانستان به کابل آمده و بعد از دو شب اقامت در کابل، به شهرستان چپرهار ننگرهار رفته است.

به گفته دفتر رسانه های ولایت ننگرهار، فرد بازداشت شده ایرانی گفته است که شماری دیگری از اتباع ایرانی در افغانستان عضو داعش هستند؛ اما او آماری مشخصی ارائه نکرده است.

isis
فرد بازداشت شده ایرانی اعتراف نموده و گفته است که از طریق شبکه اجتماعی تلیگرام به گروه داعش پیوسته است

این در حالی است که هفته گذشته مقام های محلی ولایت قندهار اعلام کردند که یک ایرانی را به جرم جاسوسی بازداشت کرده اند.

پلیس قندهار گفته بود که فرد بازداشت شده وظیفه داشته است که تصاویر و نقشته هایی از ادارات دولتی تهیه کرده و برای برنامه ریزی حملات در اختیار گروه داعش قرار دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان