جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

در سراسر افغانستان؛ 44 تروریست در 24 ساعت گذشته کشته شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 44 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت های مختلف این کشور خبر داده اند.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور با راه اندازی عملیاتی در ولایت های ننگرهار، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، خوست، لوگر، غزنی ، قندهار، ارزگان، بادغیس، هرات، قندوز، فاریاب، بغلان، بدخشان و هلمند 44 تروریست را کشته و 8 تن دیگر را زخمی کرده اند.

ارزگان و هلمند

نیروهای امنیتی افغانستان، از راه اندازی این عملیات جزییات بیشتری ارایه کرده و گفته است که در ولایت ارزگان 20 شورشی طالب به شمول 2 فرمانده این گروه کشته است. هم‎چنان در ولایت هملند نیز 3 تن دیگر کشته شده اند.

وزارت داخله افغانستان از کشف انبار اسلحه و مهمات در ولایت غزنی خبر داده است
نیروهای امنیتی افغان 14 جنگ‌جوی طالب را در ولایت ارزگان از بین برده اند

ننگرهار

در همین حال، افراد گروه داعش هدف حمله نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته که در نتیجه در شهرستان های اچین و نازیان ولایت ننگرهار 4 عضو این گروه کشته شده اند.

هرات

شورشیان طالبان در ولایت هرات هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه 14 شورشی این گروه به شمول یک تن از فرماندهان آنان کشته شده اند.

لوگر و غزنی

هم‎چنان، 2 شورشی طالب در حومه‎ی شهر لوگر کشته شده و یک موضع این گروه از بین رفته اند. در همین حال، یک تن از فرماندهان محلی جنگجویان طالبان در شهر غزنی نیز بازداشت شده است.

ISK
4 عضو گروه داعش توسط نیروهای امنیتی افغانستان کشته شده اند

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان