جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

بروسلی افغانستان؛ 9 نکته‌ای خواندنی در باره بازیگر مشهور غرب کابل

خواندن 3 دقیقه
1
(1)

عباس علی زاده اکنون به یکی از چهره‌های شناخته شده و تاثیر گذار افغانستان در سطح منطقه‌ای تبدیل شده است. او با بازی در دو فیلم کشورهای آذربایجان و هند، یکی از رزمی کاران و هنرمندان در حال رشد افغانستان در خارج از این کشور پنداشته می شود.

اولین فیلم

دو روز قبل، اولین فلم رزمی از عباس علی زاده معروف به بروسلی افغانستان، بنام براتلی در شهر باکوی آذربایجان افتتاح شد.

عباس علیزاده به رسانه‌ها گفته است که “براتلی” یک فلم کمیدی است و او در نقش بروسلی در آن ظاهر شده است.

brat-lee2
عباس علیزاده در فلم “براتلی” در نقش بروسلی ظاهر شده است

دومین فیلم

قرار است تا چند ماه آینده دومین فلم آقای علی زاده در سینمای بالیوود به نام “بروسلی کا بروولی” نمایش داده شود. تا کنون جزئیاتی زیادی در باره این فیلم به رسانه ها درز نکرده است. اما ظاهرا این جوان افغان توانسته در نقش هایش خوب بدرخشد.

آغاز توجهات

عباس علی زاده سه سال پیش، پس از آن‌که عکس‌های پخش شده‌ی او در فیسبوک، توجه‌ی رسانه‌های داخلی و خارجی را جلب کرد ومورد توجه میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا قرار گرفت، شهرت زیادی یافت. او به خاطر شباهت و ژست‌های ورزشی اش با بروسلی رزمی کار اسطوره‌ای هالیوود، به شهرت جدی رسید.

bruce-lee1
عباس به خاطر شباهت و ژست‌های ورزشی اش با بروسلی، رزمی‌کار اسطوره‌ای هالیوود، به شهرت رسیده است

رزمی‌کار آماتور

عباس علی زاده 5 سال کنگ فو چینی را به شکل آماتور در زیرزمین خانه اش با تماشاه‌ی فلم‌های بروس‌لی، آموخته و تمرین کرده است.

او در سال 2011 عکس های را در فیس بوک از خود گذاشت که دوستانش برایش بروس‌لی خطاب کردند. همین موضوع باعث شد که انگیزه اش برای ورزش های رزمی به سبک بروسلی بیشتر شود و با تمرین های زیاد توانست مهارت های ورزشی خود را بالا ببرد.

خانواده 11 نفری

عباس علی‌زاده جوان 24 ساله‌ای است که با خانواده‌ای 11 نفری به شمول سه خواهر، 6 برادر  و پدر و مادرش در غرب کابل زندگی نموده است. .خانواده اش اما حامی و پشتیبانش بوده اند

bruce-lee4
آقای علی زاده، کوچک‌ترین فرزند خانواده‌اش است

کوچک‌ترین فرزند

آقای علی زاده، کوچک‌ترین فرزند خانواده‌اش است. پدر عباس علی زاده به اثر سگته‌ی مغزی فلج شده بود و تا پیش از مشهور شدنش، هنر رزمی کنگ‌فو و ووشو را به شکل حرفه‌ای نیاموخت.

حامیان بزرگ

اما اکنون او حمایت کننده‌های مشهور پیدا کرده تا هنر رزمی کنگوفو را حرفه ای بیاموزد. در این میان دختر بروس‌لی و جکی چن از او اعلام حمایت نموده اند.

آروزی بزرگ

عباس علی‌زاده آرزو دارد که وارد دنیای سینمای هالیوود شود و براتلی از اولین گام‌های او برای ورودش به هالیوود پنداشته می شود.

brat-lee1
عباس علی‌زاده آرزو دارد که وارد دنیای سینمای هالیوود شود

شاید چهره عباس کپی برابر اصل بروس لی نباشد اما آرایش مو، حالاتی که به چهره می‌دهد و به طور کلی نمایش فنون کونگ فوی او، شباهت زیادی به بروس‌لی، بازیگر مشهور فیلم‌های رزمی و یکی از تاثیرگذارترین رزمی‌کاران قرن دارد.

جوان هزاره

عباس علی‌زاده که از قوم هزاره‌است. به این جهت، نام خود را در آغاز بروس هزاره تغییر داده بود؛ اما حالا در بین همه افغان‌ها از شهرت جدی برخوردار بوده و متعلق به افغانستان است.

https://www.youtube.com/watch?v=bTKwXnNx4Pk

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان