جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دنیای بازی‌های کامپیوتری؛ از کندی‌کرش تا قهرمانان پولادین

خواندن 8 دقیقه
0
(0)

در چند سال اخیر با همگانی شدن گوشی های هوشمند و کاهش بهای انترنت و در کنار آن بیکاری تعدادی زیادی را به دنیای تخیل و بازی های کامپیوتری کشانده است.

گیم های که در ابتدا تنها تعدادی از افراد برای سرگرمی از آن استفاده می کرد، امروزه به پدیده اعتیاد آور زندگی برای همه به ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان در سطح شهر های بزرگ تبدیل شده است.

جوانان با استفاده از گوشی های هوشمند نسخه های این بازی های را در لیست از برنامه های گوشی ‌های هوشمند قرار داده و از آنها برای سرگرمی استفاده می‌کنند.

در گفتگو با شماری از دانشجویان این بازی های کامپیوتری بیشترین طرفدار را دارد.

کندی کرش (Candy Crush)

یکی از سرگرم کننده ترین و اعتیاد آور ترین بازی ها Candy Crush Saga است، بازی جذاب فکری و اعتیاد آور است که دارای بیش از 400 مرحله می باشد. با دارا بودن گرافیک فوق‌العاده‌ از جمله پرطرف‌دار‌ترین بازی های گوشی هوشمند به شمار می‌رود که کاربر باید طعم انواع شیرینی ها را بچشد و مراحل سخت و آسان این بازی را پشت سر بگذارد تا رکوردهای خود را ثبت کند.

در ادامه این بازی، کاربران می‌تواند امتیاز بازی‌اش را با همه به صورت ان‌لاین مقایسه کرده و دیگر کاربران و دوستانش را به چالش بکشد. هر کاربر می‌تواند به صورت آنلاین از دوستانش برای ادامه بازی کمک بخواهد و به آن ها کمک ند.

عنوان جدید این بازی Candy Crush Soda Saga نام دارد و برای iOS و اندروید عرضه شده است. در نسخه ی جدید بازی یاد شده، روش جدید به فرمول تطبیق اضافه شده است.

Candy Crush Sega در دو سال گذشته در اپ استور، همچنان در راس فهرست بازی هایی که به سرعت در حال رشد است قرار گرفته.

عنوان جدید این بازی یعنی Candy Crush Soda Saga نیز همانند نسخه گذشته رایگان عرضه شده ولی برای کسب درآمد توسعه دهندگانش خریدهای درون برنامه نیز دارد. بازیکنان می توانند از 135 مرحله ی این بازی لذت ببرند. باز هم مانند گذشته شرکت سازنده قرار است تا مراحل جدید را نیز به آن اضافه کند.

روش‌های جدید بازی دارای چالش هایی است که می تواند به پر کردن صفحه با نوشابه های بنفش یا آزاد کردن خرس بی گناهی که در عسل گیر کرده است اشاره کرد. همه این کارها با کنار هم قرار دادن و تطبیق بلوک های همرنگ با تعداد مشخصی حرکت صورت می پذیرد.

انگری برد (Angry Birds POP Bubble Shooter)

این بازی را کمپنی Rovio عرضه کرده است. این روزها به یکی از محبوب ترین بازی های PC و گوشی‌های هوشمند ‌‌‌تبدیل شده‌است.

هر چند در ابتدا این بازی پرطرف‌دار همه‌گیر بود؛ اما بعد از مدتی این بازی به بازی دخترانه و کودکانه تبدیل شد.

علت این ترکیب کاربران را رنگ‌ها و اکثرا لباس های دخترانه عنوان می‌کند. اما به عقیده‌ی تعداد دیگر شرکت طرح کننده این بازی از زمان عرضه آن تا حال هیچ نوآوری در طرح و ماجرا‌ی این بازی نداشته است.

اما به هر حال این بازی نیز توانست طرفداران بسیار زیادی به دست آورد و شاید همین نکته هم برای Rovio کافی بود تا بتواند باز هم در میان بازی هایی که عرضه کرده بود، به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شود.

در این بازی، پرندگان خشمگین این بار به شکلی کاملا متفاوت حضور داشتند. این پرندگان در این بازی بیشتر نقش یک تصویر را داشتند که صحنه ها و قسمت هایی از بازی را پوشش می دادند. هدف از انجام Angry Birds Stella  نیز نابود کردن خوک های بد بود که با انجام ماموریت بازی، شما می توانستید خوک ها را نابود کنید.

این بازی دارای مراحل مختلف و بسیار سرگرم کننده ای بود که کاربران را به چالش می کشید. در این بازی شاهد معرفی پرنده ای جدید به نام “استلا” نیز بودیم که برای اولین بار در همین نسخه معرفی شده است. پرنده ای صورتی و زیبا که بازی نیز بر اساس همین شخصیت نام گذاری شده است. در اصل استلا در این بازی به عنوان قهرمان شناخته می شود.

قهرمانان پولادین (Heroes of Steel Elite)

Heroes of Steel Elite بازی محبوب و خاطره انگیز “قهرمانان پولادین” در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی مطرح Cory Trese برای اندروید است که با قیمت 3.99 دالر در گوگل عرضه شد. این بازی را کاربران اندوراید بیش از 10 هزار بار در سراسر جهان دانلودکرده است.

این بازی پرطرف‌دار 4 فصل دارد که به آسانی بیش از 120 ساعت گیم پلی را شامل می شود و در آن کاربرکنترل انواع قهرمانان پولادین را بر عهده می گیرد که در سیاه چاله های مختلف به نقش آفرینی می پردازند. در جنگی بزرگ 13 تن از ابر قدرت های سرزمین تاریکی ها به مبارزه با بیگانگان می پردازند که فقط چهار نفر از آنها باقی می ماند.

کاربر با از بین بردن دشمنان به این وضعیت باید خاتمه دهد. ساخت یک ارتش بزرگ اولین کاری است که باید کاربر انجام دهد و بعد از پیروزی در هر نبرد به کاربر پاداش های مناسبی تعلق می گیرد که می تواند زره و سلاح های قدرتمند خریداری کند. کابران این بازی خشن در افغانستان دانش‌آموزان مکتب از صنف های 3 تا 8 می باشند.

سبوی سرف (Subway Surf)

این بازی دوندگی بی‌پایان، یکی از بازی های پرطرف دار در بین تمام جوانان بود؛ اما با گذشت دو سال کاربران باز ترکیب متفاوت پیدا کرد و در حال حاضر یکی از بازی های جذاب برای دختران به ویژه دختران کوچک تبدیل شده است.

Subway Surf بازی فوق العاده جذاب و روان پیاده سازی شده است؛ کاربر کنترل یکی از شخصیت های بازی را بر عهده دارد و می‌بایست در مسیر حرکت کرده و مواظب قطار های در حال عبور نیز باشد. با استفاده از لمس صفحه نمایش باید شخصیت اصلی را در مسیر به سمت چپ، راست، بالا و پایین حرکت دهید و در بین راه نیز سکه بخورد و آیتم های ویژه کسب کند ودر مسیر حرکت خود جعبه های جایزه را نیز جمع آوری کند.

هر چند وقت یک‌‌بار سازندگان Subway Surf این بازی را آپدیت می‌کنند. در هر آپدیت شخصیت جدیدی افزوده می‌شود و برای دسترسی به شخصیت های جدید می‌بایست هزینه پرداخت کند و یا چالش های بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد و شخصیت ها را به عنوان جایزه برای خود قابل بازی کند.

بازی دارای سیستم شخصی سازی بسیار جالبی نیز هست که با کسب آیتم های ویژه در طول مسیر قدرتمند تر می‌شود.

Subway Surf دارای گرافیکی سه بعدی، کارتونی جذابی است. به صورتی که کاربر از ادامه بازی خسته نمی‌شود بل که بیشتر تشویق به ادامه بازی می‌شود. یعنی این بازی نیز اعتیاد آور و شگفت انگیز است.

DomiNations-Stone-to-Space

دومی نیشن (DomiNations)

این بازی استراتژیک و جنگی برای سیستم عامل اندروید است که به کاربر اجازه می‌دهد که قبیله ی جنگجوی خود را برای کسب پیروزی در سراسر تاریخ بشریت از عصر هجر تا عصر فضا رهبری کند. قبیله خود را تا می تواند پیشرفت دهد تا دشمنان خود را به راحتی شکست دهد.

پایتخت خود را بسازد و از میان بزرگ ترین ملیت ها ملیت واقعی خود را برگزیده با تمام قوا دشمنان متحد خود را به زانو در آورد. تا نهایتا به قدرتمندترین تمدنی که تاریخ در خود دیده مبدل گردد.

نیروهایی همچون سواره نظام، پیاده نظام و …. آموزش دهد و به نبرد با دشمنان خود بپردازد. بازی دارای گرافیکی زیبا و دلنشین می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان کرده است.

این بازی به صورت آن لاین پیش برده می‌شود که کاربران آن را پسران دانش‌آموز مکتب شکل می دهد.

crusaders-of-light

کرسدرز آف لایت (Crusaders of Light)

بازی ای آنلاین، زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی می باشد که استودیوی NetEase Gamess ساخته و برای سیستم عامل اندراید منتشر شده است. بازی دارای داستانی زیبا و گیرا می‌باشد، داستان بازی از این قرار است که دیوار ویرانی پس از 700 سال مجددا احیا شده و دشمنان به سرزمین کاربر حمله ور می‌شوند.

و کاربر باید آن ها را از بین ببرد، با انتخاب جنگجو و یا کوماندوب خود ماجراجویی جدیدی را در مکانی سه بعدی آغاز کند و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرد.

در این بازی کاربر در نقش شخصیت اصلی به کنترل و هدایت ارتشی قدرتمند از جنگجویان و فرماندهان می پردازد و باید دشمنان را از بین ببرد و با دریافت امتیاز به خرید ایتم های مختلف برای کارکترها بپردازید و مهارت خود را افزایش دهد تا بتواند با قدرت بیشتری اقدام به از بین بردن دشمنان نمایید.

بازی دارای گرافیکی اچ دی و بالا به همراه گیم پلی ای جذاب و سرگرم کننده و صداگذاری بینظیری است که همگی بر زیباتر شدن بازی کمک بسیاری کرده اند و کاربر را ساعت ها سرگرم خواهند کرد.کاربران این بازی را نیز بیشتر دانش‌آموزان مکتب را شکل می‌دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان