20 روز غیرحاضری؛ وظیفه 4 عضو مجلس افغانستان برای نیم سال اول 96 تعلیق شد

توسطمحمد رضا جعفری

فروردین ۲۳, ۱۳۹۶ به روز رسانی : بهمن ۲۸, ۱۴۰۲ , , ,

وظیفه 4 نماینده مجلس افغانستان به دلیل حاضر نشدن در جلسات مجلس به تعلیق درآمد و این نمایندگان، تا 100 روز آینده اجازه حضور در مجلس این کشور را نخواهند داشت.

احمد بهزاد نماینده هرات، فرشته انوری نماینده ننگرهار، پروین درانی نماینده کوچی ها و بشیر احمد ته ینج نماینده ولایت فاریاب، 4 نماینده ای هستند که امروز از سوی مجلس به دلیل 20 روز غیرحاضری پی هم، وظیفه شان به حالت تعلیق درآمده و حقوق و امتیازات شان نیز قطع خواهد شد.

محمد نذیر احمدزی معاون دوم مجلس نمایندگان به خبرنامه گفت که بر اساس تصمیم مجلس و به منظور جلوگیری از غیبت مداوم برخی نمایندگان، این تصمیم گرفته شده و این 4 نماینده تا اجلاس بعدی مجلس یعنی تا 100 روز دیگر اجازه شرکت در جلسات را ندارند و حقوق شان نیز پرداخت نخواهد شد.

Mp Haji Mohammad Nazir AhmadZai
محمد نذیر احمدزی معاون مجلس نمایندگان به خبرنامه گفت که بر اساس تصمیم مجلس و به منظور جلوگیری از غیبت مداوم برخی نمایندگان، این تصمیم گرفته شده است

به گفته آقای احمدزی هر دوره مجلس دارای 135 روز کاری می باشد و تاکنون که 35 روز از این دوره گذشته است، این نماینده ها 20 روز پی هم، غایب بوده اند. آقای احمدزی می افزاید که این 4 نماینده، اجازه حضور در این دوره از جلسات مجلس که تا پایان آن 100 روز دیگر باقی مانده است را نخواهند داشت.

معاون دوم مجلس افغانستان می گوید، تصمیم مجلس در مورد تعلیق وظیفه نمایندگانی که از حضور در جلسات خودداری می کنند ادامه خواهد یافت و تا یک ماه آینده، نام افراد دیگری که در جلسات مجلس حضور نیابند نیز اعلام خواهد شد.

این تصمیم مجلس افغانستان پس از آن صورت  می گیرد که روز دوشنبه گذشته، هیات اداری مجلس اعلام کرد، نمایندگانی که به مدت 20 روز پی هم، در جلسات حضور نداشته باشند، معاش و امتیازات شان قطع شده و در صورت نیاز وظیفه شان نیز به تعلیق درخواهد آمد.

https://twitter.com/khabarnamaeng/status/852057422281789440

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *