جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

24 ساعت در افغانستان؛ از نابودی 60 تروریست تا مانور قطعات ویژه

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

با گرم شدن هوا شدت حملات نیروهای امنیتی افغانستان بر مواضع گروه های تروریستی نیز شدت یافته است. این نیروها در یک شبانه روز گذشته گروه های وابسته به شبکه حقانی، داعش و طالبان را هدف حملات هوایی و زمینی خود قرار داده اند.

 شبکه حقانی

مقامات وزارت داخله افغانستان از کشته شدن دو فرمانده ارشد شبکه حقانی در ولایت غزنی خبر داده اند.

این دو فرمانده شبکه حقانی به همراه 4 عضو دیگر این گروه، روز گذشته در یک حمله هوایی هدف قرار گرفته اند.

وزارت داخله افغانستان گفته است که این دو فرمانده شبکه  حقانی در طراحی و سازماندهی حملات انتحاری در ولایت غزنی نقش داشته اند.

taliban-in-uruzgan
وزارت دفاع افغانستان می گوید که در عملیات های نظامی صورت گرفته در 9 ولایت این کشور، نزدیک به 60 تروریست کشته شده اند

60 تروریست

 در همین حال مقامات وزارت دفاع افغانستان می گویند که در عملیات های نظامی صورت گرفته در 9 ولایت این کشور، نزدیک به 60 تروریست کشته شده اند.

این عملیات ها در ولایت های لغمان، ارزگان، هلمند، ننگرهار، پکتیکا، قندوز، غزنی و سرپل صورت گرفته است.

مطلب مشابه: هشدار ناتو به داعش؛ افغانستان پناه‌گاه امنی برای‌تان نخواهد بود

18 داعشی در ولایت ننگرهار کشته شده و 9 تن شان زخمی شده اند. این افراد در ولسوالی اچین که یکی از مراکز تجمع و نفوذ داعش در این ولایت می باشد صورت گرفته است.

هم چنین در ولایت سرپل نیز گفته شده که 13 تروریست کشته شده و 9 تن زخمی شده اند. در این عملیات صورت گرفته در ولسوالی صیاد که از مناطق ناامن ولایت سرپل است، برخی از پایگاه های تروریستان نیز تخریب شده است.

Elite forces of Afghanistan
وزارت دفاع افغانستان برای هدف قرار دادن گروه های تروریستی در این کشور از نیروهای قطعات خاص استفاده کرده است

قطعات خاص

از سوی دیگر مقامات وزارت دفاع افغانستان از موفق بودن حملات هوایی و استفاده از نیروهای قطعات خاص برای هدف قرار دادن گروه های تروریستی در این کشور خبر داده اند.

در ماه های گذشته استفاده از نیروهای هوایی برای هدف قرار دادن تروریستان بخصوص در ولایت ننگرهار که از مراکز تجمع گروه داعش می باشد، افزایش یافته است.

دولت وزیری سخن گوی وزارت دفاع افغانستان می گوید که در یک شبانه روز گذشته، افراد گروه داعش، طالبان، القاعده، شبکه حقانی و برخی تروریستان خارجی دیگر، با موفقیت از سوی این نیروها از بین رفته اند.

مطلب مشابه: نیروهای قطعات خاص؛ سایه‌ای ترسناک بر سر تروریستان و گل سرسبد ساختار امنیتی افغانستان 

او گفته است که در عملیات ویژه نیروهای قطعه خاص در ولایت قندوز، معاون والی نام نهاد طالبان به همراه 14 تن دیگر کشته شده اند. او افزوده است که در این میان 8 تروریست پاکستانی نیز شامل می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان