جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

فوتبالیست خیر؛ احمد موسی 21 میلیون‌دالری پشت میله‌های زندان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رسانه‌های بریتانیایی گزارش داده اند که احمد موسی بازی‌کن جوان تیم لسترسیتی آن کشور در خانه‌ی 850هزار پوندی اش بازداشت شده است.

این رسانه‌ها مدعی اند که مهاجم نایجریایی لستر، پس از ضرب و شتم جمیله موسی همسرش، در خانه توسط پلیس بریتانیا دست‌گیر شده است. این درحالیست که همسایه‌های فوتبالیست 24 ساله، او را جوان آرام و بی‌آزار می‌دانند.

به گفته‌ی این رسانه‌ها این اتفاق دقیقاً ساعاتی پس از برد شیرین این تیم مقابل ساندرلند رخ داده است.

این بازیکن مسلمان در شرایطی با این اتهام روبرو می‌شود که از او به عنوان یکی از خیرترین ورزش‌کاران جهان یاد می‌شود / عکس: رسانه‌های اجتماعی
این بازیکن مسلمان در شرایطی با این اتهام روبرو می‌شود که از او به عنوان یک ورزشکار خیر یاد می‌شود / عکس: رسانه‌های اجتماعی

بازیکن شماره 7 باشگاه لستر پارسال از زسکا مسکو روسیه با قرارداد چهارساله به ارزش نه (9) میلیون پوند به این باشگاه پیوست.

موسی سیاه پوست که بین سال‌های 2012 تا 2016 در تیم روسی زسکا مسکو توپ می‌زد با درخشش در لیگ برتر روسیه و لیگ قهرمانان اروپا توجه کلودیو رانیری، مربی اخراجی تیم لستر سیتی انگلیس را به خودش جلب کرد و به خدمت گرفته شد.

مبلغ انتقال موسی از زسکا به لسترسیتی 9 میلیون پوند اعلام شده بود و بدان ترتیب او در کنار آندری کراماریچ به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ لستر قرار گرفت.

بازیکن شماره 7 باشگاه لستر پارسال از زسکا مسکو روسیه با قرارداد چهارساله به ارزش نه (9) میلیون پوند به این باشگاه پیوست / عکس: گیتی

اکنون پولیس بریتانیا مدعی است که با شکایت خشونت خانواد‌گی علیه او، بازیکنی را دست‌گیر کرده است که دست کم 16.6 میلیون پوند لیگ برتر انگلیس به پاهای او هدر خواهد رفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان