جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

در ماشین جنگی؛ بردپیت و کینگزلی نقش مک‌کرستال و حامد کرزی را بازی کرده اند

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

«ماشین جنگی» نام فیلمی است که در 26م ماه می امسال (2017میلادی) اکران خواهد شد.

این فیلم اکشن – کمیدی توسط «دیوید میشوود» مردی که بیشتر با نام‌های پادشاهیِ حیوانات و عیار در سینماها شناخته می‌شود، کارگردانی شده و تا کم‌تر از سه ماه دیگر وارد بازار خواهد شد.

فیلم ماشین جنگی اقتباسی از رمان پرفروش گردانندگان « The Operators: The Wild & Terrifying Inside Story of America’s War in Afghanistan » اثر روزنامه‌نگار معروف آمریکایی «مایکل هستینگز» می‌باشد که به صورت کنایه‌آمیز و طنزی به جنگ افغانستان و استفاده‌ی ماشین آلات جنگی در این کشور پرداخته است.

war-Machine
شخصیت پیت در این فیلم از روی «استنلی مک‌کرستال» فرمانده وقت نیروهای ناتو در افغانستان طراحی شده است

برد پیت، هنرپیشه‌ی معروف سینمای هالیوود در ماشین جنگی، نقش پر فراز و نشیب یک جنرال 4ستاره آمریکایی را در افغانستان بازی کرده است. او در این فیلم با نام جنرال مک موهان ظاهر می‌شود.

شخصیت پیت از روی «استنلی مک‌کرستال» جنرال چهارستاره آمریکایی و فرمانده وقت نیروهای ناتو در افغانستان طراحی شده است.

و اما «بن‌کینگزلی» بازیگر 73 ساله بریتانیایی، او برنده‌ی جایزه اسکار برای فیلم گاندی بوده است. گینگزلی در صحنه‌هایی از ماشن جنگی، در نقش حامد کرزی، رییس‌جمهور قبلی افغانستان ظاهر می‌شود. چیزی دیگری در رابطه به فعالیت‌های کینگزلی گفته نشده است. او را بیش‌تر در ملاقات‌هایش با جنرال چهارستاره آمریکایی می‌توان دید.

علاوه بر برد پیت و بن‌کینگزلی، «تیلدا سویتون» نیز از بازی‌گران نقش اصلی این فیلم می‌باشد.

https://twitter.com/tahirqadiry/status/837191441491374080

از هنرپیشه‌گان مشهور دیگر همانند لکیت استنفیلد، انتونی مایکل هال، اموری کوهان، توفر گرس، ویل پولتر، آلن رک، میگ تیلی، اسکات مک‌نیری، جوش استیوارد، گریفین دون و … نیز می‌توان در این فیلم نام برد.

این کمیدی انتقادی توسط «نت فلکس» و «پلن بی انترتینمنت» (شرکتی مربوط به بردپیت) تهیه شده و مراحل پایانی ساختش را می‌گذراند.

نت فلکس مصمم است تا این فیلم را به صورت هم‌زمان در 200 کشور جهان، به نمایش بگذارد.

ساخت و فیلم‌برداری

قسمت زیادی از فیلم ماشین جنگی در ابوظبی تهیه شده است.

به منظور درست کردن یک سفارت خیالی آمریکایی در کابل، خیابان‌های اطراف ساختمان ابوظبی میدیا، تغییر شکل داده شدند / عکس: د نشنل

برنامه‌ی ساخت این فیلم در سال 2012 میلادی اعلان شد اما دست‌اندرکاران ساخت آن، در ماه آگست سال 2015 میلادی وارد ابوظبی، پایتخت امارات متحده عرب شدند و مراحل فیلم‌برداری در ماه اکتوبر همان سال آغاز شد.

به منظور درست کردن یک سفارت خیالی آمریکایی در کابل، خیابان‌های اطراف ساختمان ابوظبی میدیا، تغییر شکل داده شدند. همچنین بعضی از مراحل فیلم‌برداری در مرکز نمایش ملی ابوظبی (ADNEC)، آکادمی فیلم نیویارک و مناطق دورافتاده صحرای ابوظبی صورت گرفته است.

تمامی مراحل ساخت این فیلم توسط ارتش امارات حمایت و تامین امنیت شده است.

https://youtu.be/eygQI6k3vq0

ابوظبی در سال‌های اخیر چند فیلم بزرگ هالیوودی دیگر را نیز در خود جاداده است. از جمله می‌توان به «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» و «سریع و خشمگین 7» و هم‌چنین فیلم‌های بالیوودی «بنگ بنگ» و «عزیز» اشاره کرد.

یابرایس، جرمی کلینر و برد پیت تهیه‌کنندگان ماشین جنگی و جیمز اسکاتشد پل نیز مدیر اجرایی آن می‌باشد.

هزینه هنگفت

شبکه «نت‌فلکس» علاوه بر تولیدات سریالی، فیلم‌های سینمایی نیز تولید کرده است. این کمپنی اکنون با ساخت ماشین جنگی به هزینه‌ی هنگفت، پای به جنگ افغانستان گذاشته است.

war-Machine1
براد پیت در این فیلم با نام جنرال مک موهان ظاهر می‌شود

نت فلکس برای ساخت این فیلم 70 میلیون دالر هزینه کرده که تنها 30 میلیون آن به برد پیت داده شده است. در حالی‌که پیش از این در گران‌ترین قرارداد، این کمپنی 17 میلیون دالر برای جیمی دورنان در «جادوتویل» داده بود.

این بودجه در ذات خود بی‌سابقه عنوان شده و پرهزینه‌ترین محصول شرکت نت فلکس بوده است.

با توجه به همه این ویژگی ها، به‌نظر می‌رسد «ماشین جنگی» از فیلم های باشد که دست کم یک بار ارزش دیدن را داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان