جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

والنتاین؛ 9 سوال اساسی که در روز مهر از عزیزان‌تان بپرسید

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

والنتاین روزی است که در 14 فبروری هر سال در سراسر جهان از سوی جوانان تجلیل می‌شود. این روز در افغانستان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و بسیاری‌ها در شماری از کلان شهرهای این کشور از آن تجلیل می‌کنند. برخی‌ها در این روز با همسر آینده شان می‌بینند و با هم روابط صمیمانه‌تری ایجاد می کنند. در هر صورت برای این که مهر خود را برای شریک زندگی آینده تان بیان کنید و یا او را در مورد احساس‌تان آگاه سازید، می‌توانید سوالات آتی را طرح کنید.

رویاهای شما چیست؟

می‌توانید در رستوران یا کافه‌ای با هم بنشیند و این سوال را مطرح کنید. این یک سوال بسیار ساده اما اثر گذار است. بسیاری از ما‌ها این سوال را مطرح نمی‌کنیم چرا که از جواب آن می‌ترسیم. بیم از این است که جواب آن چیزی نباشد که ما می‌خواهیم، اما طرح این سوال می‌تواند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد.

valentine2
والنتاین روزی است که در 14 فبروری هر سال در سراسر جهان از سوی جوانان تجلیل می‌شود

اگر امروز بهترین روز زندگی‌تان می‌بود، چه می‌گفتید؟

در آغاز یک گفتگوی طولانی به این سوال فکر کنید و این که کدام روزها برای او خرسند کننده بوده؟ شادی و خوشحالی برای او چه معنایی دارد و چیست؟ این سوالات می‌تواند گاهی پس از سی سال زندگی با شریک زندگی خود نیز موثر باشد و شما را به درکی برساند که تا به حال به آن فکر نکردید؟ شاید بسیاری چیزها را که شما برای شریک‌تان شادی آور می‌دانستید برای او چنین نبوده باشد.

آیا می‌توانید در باره برنامه‌های‌تان برایم بگویید؟

ما هر کدام مان دارای برنامه ها و اولویت های هستیم. اهداف خود را داریم. داستان‌های خود را و قصه‌های خود را. اگر واقعا روی شریک آینده خود تمرکز کنیم به مسائلی زیادی پی می‌بریم که می‌تواند رابطه ما را محکم تر و استوار تر سازد. می‌توانید در باره هرچیزی به شمول شغل، برنامه تفریحی آینده او و مسائل دیگر سوال کنید و به آن با جدیت گوش دهید.

valentine1

در باره هر چیزی فکر او را با این سوال که در باره این چه فکر می‌کند؟ بپرسید.

این پنج کلمه اثر بسیار جدی دارد. این سوال خیلی ساده است اما شاید متعجب شوید که خیلی از آدم‌ها با این سوال مواجه نشده‌اند. این می‌تواند زمینه یک گفتگوی جدی و سازنده را مهیا سازد.

دوست دارید روی چه مسائلی می‌توانستید هر هفته زمان بیشتری بگذارید؟

این سوال می‌تواند در رابطه‌ای مفید واقع شود چرا که شکل دیگری از همان سوالی است که در باره رویاهای طرف مقابل‌تان می‌کنید. با این سوال می‌توانید بهتر طرف‌تان را بشناسید و در زمان‌های است که می‌شود در تغییر مسائل روزمره طرف‌تان را کمک نمایید.

یک مسئله‌ای را می‌توانید بگویید که واقعا من نمی‌دانم و می‌تواند مرا متعجب نماید؟

این سوال می‌تواند مسائل تعجب برانگیز از شخصیت طرف‌تان را مشخص سازد که شما فکر می‌کنید تا به حال شناخت عمیقی از او دارید.

valentine4

همین حالا از چه چیزی به شدت ذوق زده هستید؟

این سوال می‌تواند زمینه یک گفتگوی زنده و جالب را مساعد سازد و فرد را به وجد آورد و حالت گفتگو را از حالت رسمی به غیررسمی تبدیل کند.

این هفته چه کارها می‌کنید که من بتوانم کمک و یا حمایت کنم؟

اگر حتی جواب این سوال نه باشد، باز شما به طرف‌تان حس دوست داشته شدن و حمایت شدن را داده‌اید. این مسئله بسیار مهم است. چرا که اکثرا طرف شما ممکن است در مسائل کوچک احساس نیاز نماید.

آیا می‌شود دلایل این که چرا شما را دوست دارم و یا چرا برایم مهم هستید را بیان کنم؟

یکی از بهترین هدیه‌های که جدا از این هدیه‌های خریدنی به طرف‌تان می‌دهید این است که برای او بگویید که چرا برای شما ویژه است و این که چرا برای‌تان اهمیت دارد و شما دوست دارید برای او همیشه در کنارش باشید.

صدیقه رحیمی همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان