جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
23 بازدید

محافظ خاص رییس‌جمهور آمریکا چهار دست دارد

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

تصاویر محافظ خاص دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا در روز تحلیف ریاست‌جمهوری این کشور، بحث گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به‌راه انداخته است. دستان این محافظ از ابتدا تا پایان در یک وضعیت ثابت قرار داشت.

مراسم تحلیف ترامپ، یکی از پرهزینه‌ترین مراسم‌های تحلیف در تاریخ جهان به حساب می‌آمد که دلیل عمده‌ی آن، افزایش اقدامات امنیتی بود. ترامپ که پیش از پیروزی در انتخابات نیز چندین محافظ شخصی داشت، در روز مراسم تحلیف هم‌چنان به شدت تحت محافظت قرار داشت.

Donald trump's Fack Hand Gard
دستان این محافظ از ابتدا تا پایان در یک وضعیت ثابت قرار داشت / عکس: وایتینمگ

اما نکته‌ی قابل توجه آن‌روز محافظ خاص آقای ترامپ بود که در طول این مراسم دستانش از هم جدا نبود و اگر دقت کنید به وضوح متوجه خواهید شد که دست‌های او حالت غیرعادی دارد و همین مساله از دید رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های اجتماعی نیز دور نمانده است.

دست مصنوعی آقای محافظ، که توسط کامره (دوربین) شکار شده بود، جنجال‌آفرین شده و بازهم آش کاسه‌ی تحلیل‌گران رسانه‌های اجتماعی به خصوص افغان‌ها را گرم کرد.

برخی از این کارشناسان مسائل دنیوی و اخروی آمدند و از او قهرمانی ساختند که معیوب است اما توانسته با مهارت و فزیک قوی‌اش، محافظ خاص رییس‌جمهور قدرت‌مندترین کشور جهان شود.

Donald-trump's-Fack-Hand-Gard-2

برخی دیگر نیز داشتن هوش استراتژیک امنیتی و محافظتی را به او برچسب زدند و اما شماری او را چب‌دست عنوان کردند که بازهم به مهارتش برمی‌گردد.

این بحث‌ها تنها به افغانستان خلاصه نشد؛ در همسایه‌ی این کشور، ایران نیز مباحث زیادی در این رابطه صورت گرفته است، به حدی که فارس به نقل از کاربران رسانه‌های اجتماعی فعال در این کشور گزارش داده است که “محافظ دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا دست مصنوعی دارد”

حتی العالم نیز این مبحث را چارج کرد و از فرضیه‌ی مصنوعی‌بودن دست محافظ رییس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی نوشت.

Donald trump's Fack Hand Gard3
نمای دیگر از دستان این محافظ در مخطوطه ای زرد رنگ / عکس: وایتیمگ

این رسانه که بیشتر در حوزه عرب‌زبان‌ها فعالیت دارد، هم‌چنان نگاشته بود “در حالی که تعداد زیادی از محافظان شخصی در اطراف دونالد ترامپ در مراسم تحلیف حضور داشتند، تصویر یکی از آن‌ها که پشت سر رییس‌جمهور جدید حرکت می‌کرد جنجال آفرین شد. این محافظ شخصی در تمام مسیر با یک دست، دست دیگرش را گرفته بود و این وضعیت تا پایان مراسم ادامه داشت.”

این داستان در رسانه‌های غربی نیز خوراک خود را داشت و اما…

Donald trump's Fack Hand Gard4
هردو دست این محافظ، مصنوعی بود

اگر اندکی بیش‌تر دقت شود، یک دست نه، که هردو دست این محافظ، مصنوعی بود. او برخلاف دیگر محافظان رییس‌جمهور آمریکا (که در آن زمان برنده‌ی انتخابات آن کشور بود) دکمه‌ی کت‌اش بسته بود و اگر عمیق‌تر نگریسته شود، دستان اصلی او زیر این روپوشی‌اش، روی اسلحه و آماده‌ی شلیک درصورت بروز وضعیت اضطراری بوده است. این مساله در چند موقعیت که آقای محافظ دست خود را تکان داده، به راحتی قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد که این ایده زیاد درست نبود.

https://www.youtube.com/watch?v=uOF1XmK5Byc

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان