جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بیستمین سال‌روز عروسی؛ مردی کلیه‌اش را به خانمش هدیه کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اسکات و سندی چفین زوج امریکایی اند که سال‌هاست با هم زندگی می‌کنند.

سندی چیفن، چندین سال است که از مریضی پولی سیستک کلیه رنج می‌برد. او پیش از این چندین جراحی را سپری نموده که نه تنها مفید نبوده، بل‌که به تدریج بدتر شده است. اسکات که شاهد مریضی همسرش در این مدت بوده، آن‌را بسیار دشوار و ویران‌کننده خوانده است.

اسکات / عکس: وایتمگ

او از این که نتوانسته به نزدیک‌ترین شخص زندگی اش کمک کند خود را درمانده احساس می‌کند. اسکات تصمیم گرفته است برای همسرش کاری انجام دهد.

او به خانم خود گفته است که می‌خواهد کلیه‌اش را به او بدهد. شش سال قبل نیز این پیشنهاد را داده بود. اما خانم او در پاسخ جواب رد داده بود. در یک سال اخیر که خانم او وضعیت وخیمی صحی را سپری کرده، نظرش نیز عوض شده است.

سندی چیفن / عکس: وایتیمگ

پس از وخامت اوضاع سندی او پشنهاد شوهرش را قبول می‌کند. قرار است پیوند جراحی، به تاریخ 24 جنوری، یک روز قبل از بیست‌مین سال‌گرد عروسی شان صورت بگیرد.

سندی گفته است که “او مرا صدا زد و برایم گفت، همه چیز تمام شده است. او به من یک تاریخ را تعیین کرد و و آن اولین باری بود که من اجازه هر احساسی را به خود دادم. در حقیقت من گریه کردم.”

علی اکبر همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان