عذاب وجدان؛ مردی در دادگاه پس از اقرار بر تجاوز جنسی گلویش را برید

مردی که در یکی از دادگاه‌های ولز متهم به آزار و اذیت جنسی شده بود، پس از اعتراف به جرمش، گلوی خود را بریده است.

لوکاس رابرت پاولوسکی 33 ساله در دادگاه هاورفوردوست ولز به این جرم خود اقرار نموده است. گفته می‌‎شود این مرد به یکی از کارکنان مغازه‌ی در شهر، یورش برده و او را بوسیده است.

پاولوسکی که اهل پیم‌بروک داک است این جرم را در 30م ماه اکتوبر سال 2016 مرتکب شده بود اما حکم دادگاه بر این مرد، حوالی ساعت 10 قبل از ظهر دیروز (چهار شنبه 11م جنوری) صادر شد و سپس او خودش را مجروح ساخت.

Lukasz-Robert-Pawlowski
پاولوسکی اهل پیم‌بروک داکِ ولز است

خدمات اضطراری امدادرسانی پس انجام این عمل توسط مجرم، به محل صدور حکم در این دادگاه خواسته شده اند.

خبرنگار تلگراف که شاهد این جلسه‌ی قضایی بوده است می‌گوید ” او بی قرار بود، بیرون می‌رفت و دوباره داخل می‌آمد. ناگهان دستش را بر گلویش برد و شروع کرد به بریدن آن” این خبرنگار در ادامه می‌افزاید که “اتاق دادگاه خالی شد و امدادگران وارد اتاق شدند تا به او رسیدگی کنند.”

نکته‌ی قابل توجه در جریان این جلسه‌ی قضایی این است که لوکاس چگونه به آن اسلحه دست یافته که خودش را به این روز دچار کرده است؟

این مرد ولزی توسط امدادگران، با آمبولانس هوایی به درمان‌گاه انتقال داده شده است. / بی بی سی

آن‌چه اکنون گزارش شده است این مرد مقدار زیادی خون ضایع کرده و در حالت کما قرار دارد. برخی‌ها نیز گفته اند، احتمالن این مرد به دلیل عذاب وجدانی که داشته دست به این کار زده است. احتمال بیمار بودن این مردم نیز وجود دارد، اما تایید نشده است.

اقدام این مرد با واکنش های گسترده‌ای رو به رو شده است. این که او چگونه در یک دادگاه با خود چیزی داشته است که توانسته گلوی او ببرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *