بهسازی دشت برچی؛ بررسی ترافیک سنگین و چالش‌های ناحیه 13 در ارگ

ارگ ریاست جمهوری افغانستان شاهد نشستی در باره بهبود وضعیت ناحیه سیزده کابل بوده است.

در این نشست که رییس جمهور افغانستان ریاست آن‌را برعهده داشت، بهسازی وضعیت دشت برچی که ناحیه سیزده می شود را به بررسی گرفت.

این جلسه که با حضور مقام‌های شهرداری و وزارت شهرسازی و هم‌چنان سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان برگزار شده بود، روی چالش‌های ترافیکی و برنامه شهری این منطقه تمرکز کرده بود.

در اعلامیه‌ی ارگ ریاست جمهوری افغانستان آمده است که در این جلسه، عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل در رابطه به چالش‌های عمده، فرصت‌ها و طرح های آینده برای این منطقه کابل، به رییس جمهور و اعضای جلسه توضیح داد.

این جلسه با حضور مقام‌های وزارت شهرسازی و مقام‌های شهرداری کابل برگزار شد

هم‌چنان سرپرست شهرداری کابل به مشکلات ترافیکی، ازدحام و ضرورت سرک های فرعی در ساحه دشت برچی پرداخت.

اشتراک کنندگان این نشست از طرح شهرداری استقبال کرده و تاکید نمودند تا به‌سازی ساحه دشت برچی اولویت بندی شود و تمرکز بیشتر روی موضوعات عاجل صورت گیرد.

مقام‌های شهرداری و وزارت شهرسازی افغانستان تاکید کرده اند که برای عملی شدن طرح یاد شده با مردم محل و نهاد های مدنی مشورت صورت می گیرد تا گام های جدی در این زمینه برداشته شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

توسط علی شیر شهیر

علی شیر لیسانس‌اش را از دانشکده‌ی ژورنالیزم دانشگاه کابل گرفته است. او در چندین رسانه‌ی دیداری- شنیداری و چاپی به‌ حیث خبرنگار، گزارشگر و ویراستار کار کرده است. شهیر اکنون خبرنگار بخش اجتماعی و اقتصادی در خبرنامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *