جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ادامه عملیات نظامی؛ هدف قرار دادن داعش در ننگرهار

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

عملیات نظامی نیروهای امنیتی افغانستان در فصل زمستان همچنان ادامه دارد. این نیروها در ولایت های مختلف گروه های تروریستی و بخصوص داعش را مورد حمله قرار داده اند.

این عملیات های نظامی در حالی صورت می گیرد که مجلس افغانستان نیز روز گذشته، از مسوولین امنیتی این کشور خواستند، از فصل زمستان به عنوان فرصتی برای نابودی دشمن به خوبی استفاده کنند.

رییس مجلس افغانستان نیز در مورد قدرت گرفتن داعش در این کشور هشدار داد و سال آینده را، سالی خطرناک برای افغانستان دانست.

ننگرهار، لغمان، هلمند، کنر و لوگر از جمله ولایت هایی است که نیروهای امنیتی این کشور در 24 ساعت گذشته، عملیات های نظامی را انجام داده اند.

ISIS-kids
در نتیجه‌ی حملات هوایی نیروهای خارجی 8 تن از اعضای گروه داعش کشته شده‌اند

هدف قرار گرفتن داعشیان در ننگرهار

فرماندهی پولیس ولایت ننگرهار، از کشته شدن 8 عضو گروه داعش در ولسوالی هسکه مینه، در این ولایت خبر داده است.

در اعلامیه فرماندهی پولیس ننگرهار آمده است که، در نتیجه حمله هوایی نیروهای خارجی در این ولسوالی، 8 عضو این گروه کشته شده و 2 تن دیگرشان زخمی شده اند.

به گفته پولیس ننگرهار، این حمله توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی صورت گرفته است.

روز گذشته نیز وزارت دفاع افغانستان، از کشته شدن 16 داعشی در ولسوالی اچین این ولایت خبر داده بود.

ولایت ننگرهار از چند سال قبل، شاهد حضور و فعالیت های تروریستی گروه داعش بوده و این ولایت، تبدیل به پایگاهی برای این گروه شده است.

ولسوالی پچیراگام این ولایت نیز در ماه میزان مورد حمله گروه داعش قرار گرفت. از آن زمان تاکنون درگیری میان این گروه و نیروهای امنیتی افغانستان در این ولسوالی ادامه دارد.

US-drone
پولیس ننگرهار گفته است که این حمله توسط هواپیمای بدون سرنشین انجام شده است

لغمان و هلمند

وزارت دفاع افغانستان از ادامه عملیات نظامی نیروهای امنیتی این کشور در ولایت های لغمان و ننگرهار خبر داده است.

در صفحه فیس بوک رسمی این وزارت آمده است که، در عملیات پاک سازی نیروهای ارتش در ولایت لغمان 3 تروریست کشته شده و 6 تن دیگر زخمی شده اند.

این عملیات پاکسازی، در ولسوالی دولت شاه این ولایت انجام شده است.

مقامات در وزارت دفاع افغانستان همچنین، از کشته شدن 13 تروریست دیگر در ولایت جنوبی هلمند خبر داده اند.

نیروهای امنیتی افغانستان با انجام عملیاتی در ولسوالی های ناد علی و ناوه در ولایت نا امن هلمند، موفق شده اند که 13 تروریست را نابود کنند. گفته شده است، 7 تروریست دیگر نیز در این عملیات، زخمی شده اند.

forces-in-kunduz
در نتیجه‌ی عملیات پاکسازی در ولایت های لوگر، ننگرهار، کنر و هلمند 18 تروریست کشته و زخمی شده اند

لوگر، کنر و ننگرهار

وزارت داخله افغانستان نیز از انجام عملیات پولیس این کشور در 24 ساعت گذشته، در ولایت های لوگر، ننگرهار، کنر و هلمند خبر داده است که در نتیجه آن، 18 تروریستی دیگر کشته شده اند.

در اعلامیه ای که در سایت این وزارت منتشر شده، آمده است که این عملیات های نظامی در ولسوالی پل علم در لوگر، ولسوالی ده بالا در ننگرهار، ولسوالی اسعد آباد در کنر و ولسوالی ناوه در ولایت هلمند انجام شده است.

وزارت داخله افغانستان همچنین از زخمی شدن 3 تروریست در این عملیات ها خبر داده و گفته است که، مقداری جنگ افزار نیز به دست نیروهای پولیس این کشور افتاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان