جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

داستان‌های دیدنی؛ 10 فیلم برتر سال 2016 که باید دید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

هر سال شماری زیادی از فیلم ها در جهان ساخته می شود. فیلم های دیدنی تر و جذاب و پربیننده بیشتر از هالیوود می آید. در سال 2016 در یک رای گیری عمومی که از سوی بانک اطلاعات انترنتی فیلم برگزار شده بود، این فیلم ها (از برترین به پایین) جزء 10 برترین فیلم های جهان در سال جاری میلادی انتخاب شده اند.

DeadPool

مامور ویژه ای بنام «وید ویلسون» (رایان رینالدز) که تبدیل به یک خائن شده، تحت یک آزمایشی استثنائی قرار می گیرد و قدرت های ویژه ای بدست می آورد. او با استفاده از این قدرتش شروع می کند به شکار افرادی که زندگی اش را نابود کردند.

deadpool

Batman v Superman: Dawn of Justice

بتمن که از عملکرد ابرقهرمان سوپرمن در هراس است خود تبدیل به ناجی جدید شهر گاتهام می شود. زمانی که بتمن و سوپرمن در جنگ با یکدیگر به سر می‌برند، تهدیدی تازه نسل بشر را در خطر بزرگتری از آنچه با آن رو به رو بودند قرار میدهد.

batman-v-superman

Captain America: Civil War

دولت‌های جهان قانونی را وضع می‌کنند که طی آن فعالیت‌های تمامی ابرقهرمانان کنترل می‌شوند و آن‌ها باید برای دولت آمریکا کار کنند. کاپیتان آمریکا و مرد آهنی که در مورد این قانون نظرات متفاوتی دارند، مقابل یکدیگر می‌ایستند.

captain-america-civil-war

Suicide Squad 

یک سازمان دولتی مخفی چندین ضد قهرمان با قدرت های خارق العاده را به کار می گیرد تا ماموریتی خطرناک را در ازای کوتاه شدن دوره حبس شان، انجام دهند.

suicide-squad

X-Men: Apocalypse

با ظهور اولین جهش یافته ی دنیا که “آخرالزمان/Apocalypse” نام دارد، مردان ایکس باید با هم متحد شوند تا از نقشه ای که او برای انقراض نسل کشیده، جلوگیری کنند.

x-men-apocalypse

Warcraft

داستان فیلم روایت‌گر نخستین درگیری‌ها و نبردهای میان انسان‌ها و اورک‌ها در جهانی به نام “آزروث” است و نگاهی به هردو طرف درگیری خواهد داشت. اورک‌ها از سرزمین خود “درائنور” برای یافتن دنیایی بهتر کوچ کرده‌اند و پا به “آزروث”، سرزمین انسان‌ها گذاشته اند. با ورود اورک‌ها و رویارویی‌ انسان‌ها با آن‌ها، “آزروث” به آستانه‌ی جنگ کشیده شده است.

warcraft

The Jungle Book

داستان فیلم، روایت زندگی‌ِ پسر کوچکی به نام موگلی است که تا ۱۰ سالگی در جنگل و در کنار حیوانات و توسط خانواده‌ ای از گرگ‌ ها بزرگ شده است. اما اکنون او باید برای این که توسط شیرخان کشته نشود، جنگل را ترک کند.

the-jungle-book

Cloverfield Lane

پس از این که یک زن از تصادف ماشین جان سالم بدر می برد خود را در یک زیرمین ناآشنا پیدا می کند که در آن مردی به او می گوید جانش را نجات داده و آن بیرون، کره زمین بهم ریخته است. اما زن تصمیم به فرار می گیرد و…

10-cloverfield-lane

Star Trek beyond

در جریان سفر های اکتشافی و نجات، خدمه سفینه با نوع جدیدی از دشمنان فضایی مواجه می شوند که موجودیت تمامی آنها را به خطر می اندازد.

star-trek-beyond

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان