جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

یافته‌های جدید؛ فعالیت‌های مخفیانه‌ روس‌ها در انتخابات آمریکا

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

سازمان های استخباراتی آمریکا در باره فعالیت های مخفیانه روس ها در انتخابات آمریکا به قطعیت رسیده اند. این سازمان های استخباراتی که مشخصا از آن ها نام برد نشده، باور دارند که روسیه برای تضعیف هیلاری کلنتون و تقویت دونالد ترامپ در مراحل نهایی انتخابات آمریکا کار کرده است.

بر اساس دریافت های این سازمان های استخباراتی، روسیه ایمیل ها و شبکه های انترنتی کمیته ملی جمهوری خواهان را نیز هک کرده بوده اما اطلاعات آن را هیچ‌گاهی عمومی نساخت.

روسیه برای تضعیف هیلاری کلنتون و تقویت دونالد ترامپ در مراحل نهایی انتخابات آمریکا کار کرده است / هکینگ

در ماه های آخر نزدیک به انتخابات آمریکا بیشترین ایمیل ها و مدارک از کمیته ملی حزب دموکرات نشر می شد و این سازمان های استخباراتی آمریکا متقاعد شده اند که مدارکی که حتی در ویکی لیکس در باره انتخابات آمریکا نشر شده از سوی روسیه در دسترس آن ها قرار گرفته است.

با این حال، جمهوری خواهان در باره این که چرا ایمیل ها و مدارک کمیته ملی این حزب نشر نشده، دلایل دیگری دارند. در جریان ماه های گذشته مقاماتی از کمیته جمهوری خواهان همواره تاکید کرده اند که شبکه های ارتباطی آن ها امن بوده و هکر ها نتوانسته اند به این شبکه ها دسترسی پیدا کنند.

انتخابات امسال امریکا، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین انتخابات در تاریخ این کشور گفته شده بود
انتخابات امسال امریکا، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین انتخابات در تاریخ این کشور گفته شده بود

در همین حال در بیانیه ای که روز گذشته از سوی تیم انتقال دونالد ترامپ نشر شده، نشان می دهد که بین این تیم و سازمان های استخباراتی آمریکا شکاف های جدی در مورد روسیه به میان آمده است. در بیانیه ای این تیم آمده است که “این ها همان کسانی هستند که گفتند صدام حسین سلاح های کشتار جمعی دارد.” در همین حال این تیم تاکید کرده که “انتخابات خیلی وقت پیش برگزار شد که در آن به صورت شگفت انگیزی دونالد ترامپ برنده شد. حالا وقت آن است که حرکت کرد و آمریکا را دوباره قدرتمند ساخت.”

یکی از اعضای سازمان های اطلاعاتی آمریکا گفته است که نتایج یافته های آن ها در باره دخالت روسیه به باراک اوباما رییس جمهور آمریکا ارائه شده است.

نتایج یافته ها در باره دخالت روسیه در انتخابات این کشور، به باراک اوباما رییس جمهور آمریکا گزارش داده شده است

نهادهای اطلاعاتی آمریکا گفته اند که یافته های آن ها در باره کمیته ملی جمهوری خواهان در قالب یک گزارش جامع تحت عنوان “درس های آموخته شده” ترتیب و ارائه می شود و رییس جمهور اوباما دستور داده تا این گزارش قبل از پایان دوره او در 20 جنوری سال 2017 میلادی ارائه شود.

یکی از دلایل تدوین این گزارش این است که تاریخ جامع از تلاش های روسیه برای تاثیر گذاری بر انتخابات آمریکا ایجاد شود.

با همه این ها، سازمان های نظیر سی آی ای و آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرده اند که توانسته اند افراد و شخصیت های روسی که در این هک ها دست داشته اند را شناسایی نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان