جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
117 بازدید

زیباترین چشم‌ها؛ شربت گل دارنده‌ی دومین چشم زیبای جهان است

خواندن 5 دقیقه
4.2
(6)

شاید چشم‌های زیبا در جهان زیاد باشند. اما برخی، این ده چشم را، به ترتیب از دهمین به اولین چشم زیبای جهان تقسیم‌بندی کرده اند. به این جهت، این چشم‌ها دیدنی است و می‌توان گفت که زیبایی‌های آدمی نیز بسیاری وقت‌ها به دیده نمی‌آیند اما زمانی که به تصویر کشیده می‌شوند باعث شگفتی‌ها می‌گردند.

10: آرزو

آرزو دختری اهل جیپور، مرکز ایالت راجستان هند است. او به جای رفتن به مدرسه با کلاه برداری و سحر و جادو در خیابان پول به دست می‌آورد. آرزو علاوه بر شگرت‌های جادویی با چشمان زیبایش نیز زبان زد اهالی منطقه‌ی خود بوده‌است. ریهان عکاسی که این دختر 11ساله‌ی هندی را به شهرت جهانی رساند می‌نگارد که در نخستین سفرش به ده‌کده‌ی آنان او این عکس را از آرزو گرفته است.

این تصویر آرزو، کاندید دریافت بهترین پرتره سال 2015 نیز بوده است. / عکاس ریهان

9: پینگ

پینگ پسربچه‌ای اهل جاپان است. او با چشمان سبزش اخیراً شهره‌ی جهانیان شده‌است. چشمان پینگ وحشت‌ناک جذاب است نه این‌که سبز با حلقه‌های سیاه، خاکستری یا قهوه‌ای باشد بل‌که چشمان او خالص سبز است.

پینگ چشمان وحشت‌ناکی دارد
پینگ چشمان وحشت‌ناکی دارد

زمانی که پینگ به دنیا می‌آید پدر و مادرش فکر می‌کنند پسر آنان نابینا است، اما با گذشت اندک زمانی متوجه می‌شوند، نه این‌که پینگ نابینا نیست بل قدرت دید فوق العاده‌ای نیز دارد. اکنون چشمان او “نادرترین چشم جهان” لقب گرفته است.

8: دختر کوچک آسترالیایی

سودار کایک، عکاس این تصویر حتی نمی‌داند که نام این دختر خردسال چیست! زمانی که این دختر از پنجره‌ای به بیرون نگاه می‌کرد، سودار به صورت اتفاقی از او این عکس را گرفته است.

این عکس اتفاقی گرفته شده است
این عکس اتفاقی گرفته شده است

7: رقاصه‌ی عرب

رنگ اصلی چشمان این دختر قهوه‌ای است و اندکی مایل به سبز. رنگ سیاه حلقه‌ای اطراف عدسیه چشمان او به جذابیت این چشم‌ها افزوده است.

پرتره‌ای از این رقاصه‌ی عرب. / عکاس: پاتریسیا
پرتره‌ای از این رقاصه‌ی عرب. / عکاس: پاتریسیا

6: دختر افریقایی

این دختر خردسال سیاه‌پوست، در کشور سودان زندگی می‌کند. آن‌چه در مورد چشمان زیبای این دختر گفته شده است، این بوده که زنگ چشمان او از نادرترین‌های جهان است. رنگ چشم‌های این دختر سیاه پوست ترکیبی از آبی و سبز است. اطرافیان‌اش او را “عروسک زنده” می‌خوانند.

چشم عسلی
دختر خردسال افریقایی

5: آدرین

آدرین نیز افریقایی است. او با چشمان روشن سبز رنگ به شهرت رسیده است. وقتی به چشمان او نگاه کنید، مطمئناً عکس‌های که از نظام شمسی گرفته شده است را تصور خواهید کرد.

آدرین
آدرین

آدرین به عکاس این تصویر گفته است که به خاطر این رنگ چشمانش همیشه مورد تمسخر دوستانش، قرار گرفته است.

4: چشم عسلی

به عکس خوب نگاه کنید. او دختر نیست پسر است. رنگ برونزی مایل به سیاه چهره اش با چشمان عسلی او جذابیت خاصی به این پسر داده است. اگر شما گاهی برنامه‌های فشن را نگاه کرده باشید، برای کسانی که رنگ پوست برنزی و چشمان عسلی داشته باشند، اولویت داده می‌شود یعنی این دو شاخصه از معیارهای زیبایی جهان است. برای همین است که لنزهای عسلی پرفروش ترین لنزهای چشم جهان است.

giggle
چشم عسلی

3: خواهر و برادر چشم سبز

تنها 4درصد مردم در جهان چشمان سبز رنگی دارند. اما اگر شما به این دو خواهر و برادر نگاه کنید، مطمئناً با خودتان می‌گویید که این‌ها از این منظومه نیست. این دو شاید ندانند، اما آنان از زیباترین های جهان اند.

خواهر و برادر
خواهر و برادر

2: شربت گل

شربت گل، دختر افغان است که با عکس چاپ شده‌اش در مجله‌ی سال ۱۹۸۴میلادی نیشنل جیوگرافیک، که در یک کمپ پناه‌جویان در حومه‌ی شهر پیشاور گرفته شده‌بود، شهرت جهانی یافت. آن چه در نگاه اول می‌شود از دیدن چشمان او تعبیر کرد این است که چشمان او از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد.

مک کیوری عکاس این دختر گفته است که به سختی توانسته از او عکس بگیرد. او به آسانی به کسی اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد. تعبیر کنندگان چشمان شربت گل همواره گفته اند که با نگاه کردن به چشمان او می‌توان به روح او نفوذ کرد و تمام داستان زندگی اش را تصور کرد.

شربت گل
شربت گل

چشم‌های براق، گیرا و منحصر به فرد شربت گل، دومین چشم‌های زیبای جهان شناخته می‌شود. اکنون این بانوی رنگین چشم افغانستان به مونالیزای جنگ این کشور لقب گرفته است..

1: دختری با نگاه زیبا

معیارهای انتخاب چشم‌های زیبا، این دختر خردسال را دارای زیباترین چشم جهان شناخته است. چشمان او ترکیبی از رنگ های نقره‌ای، قهوه‌ای، خاکی و سبز است. رنگ سیاه اطراف عدسیه چشم‌های او جذابیت فوق‌العاده‌ای به چهره اش داده است.

این دختر نگاه فوق العاده جذابی دارد
این دختر نگاه فوق العاده جذابی دارد

این دختر لقب دارنده‌ای زیباترین چشم‌های جهان را از آن خود کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان