جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

بزرگ‌ترین نقل وانتقال تاریخ فوتبال؛ مسی احتمالاً به سیتی می‌رود

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

روزنامه‌ی مارکا چاپ پایتخت اسپانیا، مدعی شده که مسی در ماه جولای به بارسلونا گفته‌است، قصد ندارد قراردادش را تمدید کند.

این روزنامه‌ای اسپانیایی، در چاپ دیروز خود چنین نگاشته ” تمام این داستان از روزی آغاز شد که مسی همراه با دو فرزند، همسر و خانواده‌ای همسر‌ اش، روی قایق تفریحی در ایبیزا، هفته دوم تعطیلاتش را پشت سر می‌گذاشت و این خبر را به باشگاه خود داد.”

میسی در هفته‌ای دوم تعطیلات خود با همسر و فرزندانش

پدیده‌ای چب پای جهان در شرایطی این خبر را اعلام کرد که به دلیل ناکامی با تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا و سپس خداحافظی با تیم ملی آرجانتین، شرایط روحی خوبی نداشت. مارکا مدعی شده است که به همین دلیل جوزف ماریا بارتومیو، رییس باشگاه بارسلونا به دست پدر مسی، که وکیل او نیز می باشد برایش پیغام فرستاده که بهتر است در این مورد چند ماه بعد و در آرامش تصمیم بگیرد.

https://twitter.com/BSmith/status/747294262715256834?ref_src=twsrc%5Etfw

این روزنامه‌ای سنگین ورزشی، مدعی شده است که بین فوق‌ ستاره باشگاه بارسلونا و مسئولان این تیم اختلافاتی به وجود آمده است که باعث شده، تا کنون میان هردو طرف برای تمدید قرارداد، توافقی صورت نگیرد. آنان گفته اند که اوضاع بین بارسا و مسی کمی پیچیده شده و هیچ صحبت رسمیِ بین دو طرف صورت نگرفته است.

لیونل میسی در دو سال اخیر چندین بار به فرار مالیاتی متهم شده است

گفته می شود اختلاف مسی با لوییز انریکه یکی از دلایلی دیگری است که باعث شده ستاره آرژانتینی در تمدید قرارداد خود با بارسلونا مشکوک بماند.

از جانب نیز شنیده می‌شود که پپ گواردیولا قصد دارد مسی را به منچسترسیتی ببرد و با توجه به رابطه خوبی که میان این دو وجود دارد و البته مشکلات مالیاتی مسی در اسپانیا، احتمال جدایی این مهاجم آرژانتینی از تیمش را بیشتر می‌کند.

مسی و پپ مربی سابق او که اکنون مربی گری تیم منچستر سیتی را به عهده دارد، همواره باهم رابطه‌ای خوبی داشته اند. / 442

از طرفی نیز همهمه‌ای وجود داشت که رقیب جدی او کریستیانو رونالدو نیز به تیم سابق خود، منچستر یونایتد بر می‌گردد. البته که چند روز قبل تمدید قرار کریستیانو با کهکشانی‌های مادرید، سنگ تمام این داستان را گذاشت.

نهایتاً اگر این ادعای مارکا درست باشد، مسی در تابستان آینده بارسلونا را ترک خواهد کرد.

مسی تا کنون پنج توپ طلای جهان را بدست آورده است و از این نظر بی رقیب است. او تمام این توپ ها را در جریان بازی برای تیم باشگاه بارسلونا به دست آورده است

آخرین تمدید مسی باز می‌گردد به دو سال پیش. لئو در سال 2014 میلادی برای چهار سال دیگر با بارسلونا قرار داد بست. قرارداد کنونی مسی با کاتالان‌ها تا سال 2018 اعتبار دارد. رقم فسخ قرارداد او 250میلیون یورو می باشد.

اخیراً رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده اند که این پیشنهاد مسئولان بارسلونا برای تمدید قرارداد با مسی به مدت 5 سال دیگر، تا 2023 بوده است.

https://youtu.be/5vmm-xCq4To

حال در جمع‌بندی این داستان باید دید در نهایت سران باشگاه بارسلونا موفق به جلب رضایت مسی خواهند شد یا شاهد بزرگترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال، خواهیم بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان