جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

رسم وفاداری؛ سگی که جهان را شوکه می‌کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

از سابق گفته اند، وفا را باید از سگ بیاموزید. سگ دیترویتی که در کنار وسایل دور انداخته‌‌شده‌ صاحبان خود صبح تا شب پاسبانی می‌دهد و منتظر است تا آنان برگردند.

می‌گویند سگ ها تا آخرین لحظه کنار شما خواهند ماند اما زمانی که شما آنان را رها کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ صاحبان این سگ پیتبال، او را در کنار جاده رها کرده است و قرار نیست که هرگز برگردند اما این سگ حاضر نیست وفاداری به صاحبان خود، که سزاوار داشتن او نیستند را رها کنند.

تصویری که از این سگ با مبایل گرفته شده است

داستان از آن‌جا است که از سال‌ها قبل خانواده‌ای در کنار خیابانی در منطقه‌ی دیترویت با سگی زندگی می‎کردند. زمانی که آنان تصمیم به نقل مکان می‌گیرند، بعضی وسایل کهنه و شکسته و هرآن‌چیزهایی را که در موتر حامل اسباب خانه‌ی شان جای نمی‌شد را در همان‌جا می‌گذارد بر علاوه سگ خود، بوو.

بوو شبانه روزی از این وسایل حراست می‌کند

حالا این سگ مانده است و این اسباب. بوو حاضر نیست پاسبانی از این وسایل را رها کند. این پاسبانی او حالا به یک ماه رسیده است.

داستان بووی وفادار کم کم شبیه هاچیکوی معروف می‌شود. همان سگی که حالا از او مجسمه‌ای در جاپان بنا شده است تا خاطرات او را زنده نگه داشته شود و به انسان ها نیز گوش‌زد گردد که تنها با خیانت و دغل بازی نیست که آدم ماندگار می گردد؛ راه های دیگری مثل این نیز وجود دارد.

مجسمه‌ی هاچیکو، سگی که تا زمان مرگ خود، سالها منتظر صاحبش بود تا برگردد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان