جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بیش از 1500سال زندان برای پدری که 5سال بر دخترش تجاوز می‌کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

روزنامه‌ی بریتانیایی گاردین گزارش داده است که مردی از ایالت کالیفورنیای امریکا، به جرم تجاوز جنسی بر دختر نوجوانش، به بیش از 15 قرن زندان محکوم شده‌‌است. این محکومیت طولانی‌ترین دوره‌ای است که تا کنون در این ایالت امریکا برای یک مجرم در نظر گرفته شده‌است.

در حکم دادگاهی که او را محاکمه کرده‌، آمده‌است که رین لوپزِ 41ساله در تمام دوران که از او بازرسی می‌شد، هرگز از انجام این عملِ‌خود ابراز پشیمانی نکرده‌است.

قاضی این دادگاه کالیفورنیا، رین را خطری برای جامعه معرفی کرده‌است. این قاضی گفته‌است که این مجرم کالیفورنیایی، به مدت پنج سال دختر نوجوانِ‌خودرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌است. دختر او اکنون در آستانه‌ی 23 سالگی عمرش قرار دارد.

این دختر نوجوان می‌گوید که از سال 2009 تا 2013، دو یا سه بار در هفته مورد تجاوز پدر خود قرار گرفته‌است.

این مرد
این مرد هرگز از کرده‌ی خود اظهار پشیمانی نکرده‌است

این دختر که نخواسته‌ نامی از او برده شود، گفته‌است که بار نخست توسط یک دوست خانوادگی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌ و پس از آن که این مساله را با پدر خود شریک می‌سازد، پدرش به جای این‌که از دختر خود حفاظت کند، استفاده جنسی از او را شروع می‌کند.

دخترِ قربانی در ادامه گفته‌است ” هنگامی که پدرم به من تجاوز می‌کرد من خوردسال بودم و قدرتی برای دفاع از خود نداشتم.” او در ادامه افزوده است که پدر اش در جریان انجام این عمل، هرگز حالتی که بیان‌گر پشیمانی بوده باشد را از خود بروز نمی‌داد.

چندی پیش دادگاهی در ایالت مونتانای این کشور نیز، با چنین پرونده‌ای روبرو شده‌بود. دادگاه مونتانا اما، مردِ مجرم در آن پرونده را که به دختر 12ساله‌ی خود تجاوز جنسی کرده‌بود، بدون هیچ محکومیتی رها کرد. در آن پرونده، مجرم ابتدا به 30 سال زندان قابل خرید محکوم شده‌بود، اما پس از اقرار به جرم خود و ابراز پشیمانی از این کارش، حبس او به 60روز کاهش یافته‌بود و به دلیل این که او تا زمان صدور حکم دادگاه 17روز را در بازداشت پولیس گذرانده بود، 43روز دیگر نیز از جانب قاضی دادگاه بخشیده‌ شد.

ادوارد سرکیستان قاضی این پرونده همچنان در حکم خود نگاشته است که”چنانچه این مرد 41 ساله‌ی کالیفرنیایی، پس از فرار دخترش از خانه و شکایت علیه او، به جرم خود اقرار می‌کرد، با یک محکومیت 22ساله مواجه می‌شد؛ اما او با وجود 5 سال تجاوز بر دخترش، هرگز به جرمی که مرتکب شده‌بود اقرار نکرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان