تجلیل از روز استقلال با معتادان شهر کابل

امروز در افغانستان به شیوه‌های مختلف از نود و هفتمین سال‌روز استقلال این کشور تجلیل شد. در کنار ارگ نشینان، شهروندان عادی نیز از این روز تجلیل کردند. در کابل تعدادی از شهروندان به ابتکار موسسه کاهش آسیب در افغانستان، گردهم آمده اند و این روز را با معتادان کشور جشن گرفتند.

به باور برگزار کنندگان این برنامه، استقلال زمانی میسر می‌شود که همه در کنار هم خوش و خندان باشند و هر فرد این کشور به عنوان یک شهروند مورد احترام قرار گیرد. آنان می‌گویند که ما استقلال نداریم در صورتی که برادران ما با بدترین وضعیت در زیر پول‌سوخته باشد و مورد تحقیر قرار گیرند.

زمری امین، رییس موسسه کاهش آسیب در افغانستان ویکی از برگزار کنندگان این برنامه می‌گوید که آنان خواستند، همراه با این قشر محروم جامعه و با حضور ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی، از این روز تجلیل کنند و به آنها پیامی را برسانند که تنها نیستند، و همه مردم در کنار شان حضور دارند.

خبرنامه گزارش تصویری را از این برنامه آماده کرده است.

conference

 

stage

 

the-host

 

Guests

 

gives-a-speech

 

arts

 

hall

 

healthy

 

exercise

 

drug-adicts

 

the-audie

 

sports-men

سرور سروش همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

توسط علی شیر شهیر

علی شیر لیسانس‌اش را از دانشکده‌ی ژورنالیزم دانشگاه کابل گرفته است. او در چندین رسانه‌ی دیداری- شنیداری و چاپی به‌ حیث خبرنگار، گزارشگر و ویراستار کار کرده است. شهیر اکنون خبرنگار بخش اجتماعی و اقتصادی در خبرنامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *