جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11 بازدید

عشق نوشت؛ شش تغییر رفتاری در زمان عاشقی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

زمانی که عاشق می‌شوید، بر اساس داده‌های ساینسی آغاز یک تغییر شیمیایی در بدن شما نیز شروع می‌شود. پس باید جدی باشید و بدانید که این آغاز جاده‌ است که اگر شروع شد دیگر راه برگشت ندارد.

1- زمانی که در اطراف و نزدیک دلبر تان هستید متلاطم می‌شوید، ضربان قلب‌تان افزایش می‌یابد و دست‌های تان سرد و مرطوب می‌شود.

lover

میزان هورمون آدرنالین شما افزایش می‌یابد، زمانی که در کنار فرد مورد علاقه‌تان هستید که موجب یک مجموعه از واکنش‌های جالب بدن‌تان می‌شود.

2- افکار شما در باره فرد مورد نظر تان با وسواس همراه می‌شود.

lover

زمانی که شما عاشق می‌شوید، هرمون سروتونین تان کاهش می‌یابد. ویژگی این هورمون این است که اثر آرام بخش دارد. سروتونین در افرادی که دچار اخلال وسواسی – اجباری هستند نیز کاهش می‌یابد و شاید این موضوع بیشتر برساند که چرا شما از فکر در باره عشق‌تان بیرون شده نمی‌توانید.

3- شما فکر می‌کنید که فرد مورد نظر تان کامل و بی نقض است

lover

این موضوع شاید زیاد بد هم نباشد. یک مطالعه نشان داده است کسانی که عشق‌شان را در حالت ایده‌آل می‌بینند، بیشتر از رابطه‌شان راضی هستند.

4- زمانی که شما عاشق می‌شوید سطح کورتیزول تان هم بالا می‌رود

کورتیزول که در عین حال به نام هیدروکورتیزون نیز مشهور است، هورمونی است که در مقابل استرس تولید می‌شود. این موضوع قابل فهم است چرا که مدت عاشقی، زمانی پر استرسی می‌باشد.

5- زمانی که عاشق می‌شوید شما همچنین می‌توانید شادی و سرخوشی، بی خوابی، از دست دادن اشتها، و انگیزه بالا را انتظار داشته باشید

5

6- زمانی که عاشق می‌شوید ضربان قلب‌تان افزایش می‌یابد و اکسیژن بیشتر به مغز تان می‌رسد

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان