جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

12 عینک آفتابی شیک برای فیشنی‌ها

خواندن 5 دقیقه
0
(0)

این جا صنف درسی است. استاد روزنامه‌نگاری آنلاین به صنف آمده و می‌خواهد درس را شروع کند. دروازه صنف باز می‌شود و شخصی با عینک آفتابی وارد صنف می‌گردد. آن طور که معلوم می‌شد عینک آفتابی‌اش مد روز بود و تازگی آن‌را خریده بود. با ورود او به صنف حواسم از درس دور می‌شود. دوست دارم از او بپرسم که عینک آفتابی را برای آفتاب می‌زند نه در جایی که افتاب نیست، پس چرا او در صنف عینک زده است؟ اما منصرف شدم. با خود فکر کردم که تا چه حدی مُد و فیشن برای یک شخص مهم است و می‌تواند در زندگی‌اش تاثیر داشته باشد؟ و با وجودی توجه به فیشن، فرهنگ استفاده از این وسایل تا چه حدی در افغانستان پایین است.

Street sunglasses

در بیش از یک دهه اخیر که جوانان در افغانستان توجه زیادی به فیشن دارند. بعد دوره طالبان مُد هر روز سیر صعودی خود را به ویژه در کلان‌شهرهای افغانستان پیموده است. شما شاید تصور هم نتوانید که یک شخص به چه میزان برای فیشن خود پول مصرف می‌کند. عینک‌هایی که برند هستند در افغانستان به قیمت بالایی به فروش می‌روند. مثلن شما می‌توانید یک عینکی را که در حدود چهار صد دالر آمریکایی است در فروشگاه‌های کابل پیدا کنید.

Sunglasses in Afghanistan

عینک‌هایی هم با قیمت‌های متوسط در حدود سه الی پنج هزار افغانی اند اما شما می‌توانید عینک‌هایی را با نرخ صد افغانی هم پیدا کنید. شاید دختران و پسران زیادی را در شهر دیده باشید که عینک آفتابی بر چشم دارند. این روز‌ها جوانان اکثراً از عینک‌های با رنگ‌های سیاه، آبی، قهوه‌ای و زرد استفاده می‌کنند. مُد عینک فعلا در افغانستان عینک‌هایی با فریم‌های بزرگ و چوکات‌هایی متشکل از پلاستیک و آهن است. اما با این حال ساده‌گرایی هم در انتخاب عینک‌ها پُررنگ بوده است و جوانان عینک‌هایی را استفاده می‌کنند که دارای چوکات‌بندی ساده‌تر باشد.

ray-ban

ری بن (Ray-Ban )
این برند را تمام کسانی که از عینک آفتابی استفاده می‌کنند می‌شناسند. ری‌بن یک برند ایتالیایی است. این شرکت سعی کرده است که توجه مشتریان خود را با تولید انواع مختلف عینک با تنوع رنگ‌هایی که دارد جلب کند. برند ری بن در تولید عینک‌های مدروز هم شناخته شده است و اکثر محصولات این برند را دختران و پسران می‌توانند استفاده کنند. این برند در  افغانستان نیز مشهور است. شما نیز می توانید مدل‌های مختلف آن‌را در افغانستان پیدا کنید. گرچند تعدادی از عینک‌های این برند جعلی اند و شما باید در هنگام خرید به این مسله توجه داشته باشید.

chanel

شنل (Chanel)

این نام در بازار مد محبوبیت بسیار خاصی دارد و فعالیت های چشمگیری در زمینه های  تولید کیف، کفش و لباس دارد. این برند بیشترین تنوع رنگی و مدلی عنیک‌ها را نیز شامل می شود و بیشتر مردم جذب همین رنگ‌ها و مدل‌ها می‌شوند.

gucci

گوچی (Gucci)

اکثر هنر پیشه ها و شخصیت های معروف هنری از عینک‌های آفتابی گوچی استفاده می‌کنند. عینک‌های آفتابی این برند ظرافت و جذابیت منحصر به فردی دارند، به طوری که در نگاه اول هر بیننده را مجذوب خود می‌کنند. این نام تجاری در صنعت مد بسیار مشهور است و هم‌چنین دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی می‌باشد.

prada

پرادا (Prada )

جزء مجموعه های منحصر به فرد لوازم جانبی و طرح های مد روز عینک می باشد و یکی از اولین انتخاب ها برای خرید بسیاری از زنان و مردان در زمینه عینک های شیک و گران قیمت است.

boss

باس (Boss )

این برند نیز یک برند ایتالیایی است که بیشتر بر روی مدل های جدید کار می کند. برند باس بیشتر به خاطر کیفیت عینک های خود مشهور است و در هر محیطی شما می توانید از آنها استفاده کنید.

dior

دایور (Dior)

دایور نیز  برند ایتالیایی است که اکثر بانوان علاقه مند عینک های باکلاس در استفاده از این برند مشهور اند. این برند بیشتر  به خاطر کیفیت موادی که در تولید عینک های خود استفاده می کند مشهور است.

tomford

تام فورد (Tomford)

برند تام فورد نیز در بین بهترین برندهای عینک در جهان به شمار می رود و در افغانستان نیز علاقه مندان زیادی دارد. این برند را شما می توانید با یک نگاه بشناسید. برند تام فورد در محصولات خود از فریم های طلایی استفاده می کند و مردم نیز این برند را با فریم های طلایی آن می شناسند.

armani

ارمانی (Armani)

برند ارمانی در سال 1981 اغاز به کار کرد و در زودترین وقت لوگوی عقاب مانندش جهانی شد و در بازار عینک جایگاه خاصی پیدا کرد. شما می توانید محصولات این برند را در سراسر جهان پیدا کنید. این برند در کنار شیک بودن دارای قیمت های مناسبی می باشد.

police

پلیس (Police)

برند پلیس از مشهورترین برندهای عینک های آفتابی جهان است  .این عینک با طراحی فوق العاده و جدید بسیار مشهور است و اکثر استفاده کنندگان این برند مردان اند.

lauis-vuittion

ال وی (LV)

لوئیس ویتون louis vuitton برند بسیار معتبر و جهانی است که متعلق به خانه مد لوییس ویتون است. این شرکت جهانی در سال ۱۸۵۴ توسط یک فرد فرانسوی به نام لوئیس ویتون تاسیس گردید و امروزه در همه جای دنیا نمایندگی داشته و یکی از شرکت های اصلی مد در جهان به حساب می آید.

lacoste

لاکاست (Lacoste)

لاگوست یک برند فرانسوی است. کیفیت عینک های لاگوست زبان زد مصرف کننده گان این برند است و طراحی این عینک ها به صورتی است که با تمامی چهره ها تناسب دارد. بیشتر مصرف کنندگان این برند آن را توسط مارک آن می شناسند.

MK

ام‌کِه (MK)

این برند توسط مایکل کورس طراح مد آمریکایی ساخته شده است. او مدیر اجرایی و افتخاری شرکت خود می‌باشد و بانوان زیادی در افغانستان از عینک های آفتابی این برند استفاده می کنند.

نصیر فیضی همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان